عضو شورای اسلامی شهر تبریز:

اصفهان نماد فرهنگی و هنری ایران در دنیا شناخته می شود

۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۲۲:۵۲:۳۰
کد خبر: ۹۶۴۱۰۴
اصفهان نماد فرهنگی و هنری ایران در دنیا شناخته می شود
عضو شورای اسلامی شهر تبریز تاکید کرد: اصفهان در دنیا به عنوان نماد فرهنگی و هنری ایران شناخته می شود و جامعه ایرانی را در دنیا سربلند کرده است.
 
 
به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، سعید نیکو خصلت در مراسم نخستین برنامه شب‌های فرهنگی اصفهان ضمن خیر مقدم به حاضران و میهمانان اصفهانی گفت: این جلسه ارزشمند است زیرا صحبت از مهمان نوازی، گردشگری و میزبانی و خوشامدگویی و عشق و صلح است.
وی سیاست گذاری شهرها را بر مبنای توسعه شهرها به عنوان شهر خلاق دانست و بیان داشت: عضو شورای اسلامی شهر تبریز تاکید کرد: اصفهان در دنیا به عنوان نماد فرهنگی و هنری ایران شناخته می شود و جامعه ایرانی را در دنیا سربلند کرده است.خلاق، شهرهایی هستند که در آن ها فستیوال و رویدادهای فرهنگی زیادی برگزار می شود و به هنر، تاریخ، گردشگری و صنایع دستی اهمیت می دهند.
وی شهر زنده را شهری معرفی کرد که مراودات داخل کشوری، منطقه ای و بین المللی دارد، مهمان پذیر است و شهر اصفهان را دارای چنین ویژگی هایی دانست.
نیکو خصلت با بیان اینکه شورای شهر و شهرداری اصفهان به این سمت حرکت کرده اند که مرادوات فرهنگی با سایر شهرها را بیشتر کنند، یادآور شد: مراودات فرهنگی دو شهر به هم پیوسته است و از دوران دفاع مقدس ارتباط تنگاتنگی بین دو شهر وجود داشته و از از لحاظ هنری و فرهنگی و ورزشی نیز مراودات زیادی بین آن ها وجود داشته است.
وی ادامه داد: به عنوان یک ایرانی و یک شهروند تبریزی  همواره به اصفهان افتخار کرده ایم زیرا در یک کلمه، اصفهان نماد ایران است و همه را سربلند کرده است، از این بابت از اصفهان، هنرمندان، دانشگاهیان و همه اقشار آن هم سپاسگزار هستیم.
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: به عنوان اعضای شورای شهر و شهروند تبریزی از رویکرد اصفهان تقدیر کرده و از آن ها بیشتر یاد می گیریم و گفتمان دوستی ها را بیشتر می کنیم.
وی با بیان اینکه هر کسی درون خودش به صلح برسد، می تواند این صلح را به دیگران برساند، افزود: از شهروندان تبریزی درخواست دارم کشورمان و هنر آن و قوم و فرهنگ های مختلف را بشناسند و به آن احترام بگذارند زیرا دنیا بر اساس وحدت است.
نیکو خصلت، زیبایی ایران را به کنار هم بودن اقوام و فرهنگ های مختلف دانست و گفت: باید مرزهایی که از لحاظ زبانی و قومی ایجاد شده اند را کم رنگ کنیم.
وی با بیان اینکه اصفهانی ها با پیام صلح دوستی به تبریز آمدند و خودشان را به ما معرفی کردند، متذکر شد: امیدواریم بیشتر از گذشته به عنوان شهروندانی مهمان پذیر، شهره آفاق شویم و نسیم عشق بر دل های ما بوزد و وظیفه ای که بر عهده داریم را به منصه حضور برسانیم.
  •  

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز