مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان:

دومین نمایشگاه ملی توسعه کسب و کارهای فرهنگی در فضای مجازی ۲۷ بهمن ماه افتتاح خواهد شد

۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۵:۰۹:۳۴
کد خبر: ۹۶۴۷۳۶
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: دومین نمایشگاه ملی توسعه کسب و کارهای فرهنگی در فضای مجازی با رویکرد تبادل اطلاعات چهره به چهره و تبادل کسب و کار از ۲۷ تا 30 بهمن ماه در مجموعه سیتی سنتر برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان ؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد علی انصاری در نشست خبری دومین نمایشگاه ملی توسعه کسب و کارهای فرهنگی در فضای مجازی با رویکرد کودک و نوجوان اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که در دنیای امروز و در کشور ایران وجود دارد، بحث حوزه های رسانه دیجیتال است که به دلیل سرعت بالا، هزینه مناسب، دسترسی‌ آسان و پیشرفت تکنولوژی این بستر را فراهم کرده تا افراد بتوانند ایده، تفکر و پیام خود را با آن منتقل کنند.

وی با بیان اینکه تنوع محتوا و تنوع موضوع در فضای مجازی افزایش یافته است، تصریح کرد: رسانه دیجیتال به عنوان یک فرصت یا یک تهدید، رسانه مهمی است و به گستردگی بیشتری در این زمینه دست پیدا خواهیم کرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان ادامه داد: حوزه دیجیتال امروزه به یک حوزه کسب و کار پر درآمد تبدیل شده است و توجه به حوزه کسب و کار در فضای مجازی اهمیت بالایی دارد و افراد زیادی در این حوزه مشغول به کار شده اند.

انصاری گفت: در کشور ایران که کشوری جوان است، کسب و کارهای مجازی ظرفیت خوبی دارد که باید فرهنگ سازی شود، یکی از فعالیت هایی که برای رونق کسب و کار های مجازی انجام شده برگزاری نمایشگاه های مختلف در این حوزه است.

وی با اشاره به برگزاری دومین نمایشگاه ملی توسعه کسب و کارهای فرهنگی در فضای مجازی، تصریح کرد: رویکرد نمایشگاه امسال تغییر پیدا کرده و به نمایشگاهی تبدیل شده است که همه افرادی که در این حوزه فعال هستند تبادل اطلاعات را چهره به چهره انجام دهند و تبادل کسب و کار با کسب و کار داشته باشند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان ادامه داد: دومین نمایشگاه ملی توسعه کسب و کارهای فرهنگی در فضای مجازی با موضوع کودک و نوجوان از ۲۷ تا 30 بهمن ماه در مجموعه سیتی سنتر برگزار خواهد شد که به عنوان بخش خصوصی همیشه همکاری خوبی در برگزاری برنامه های استان اصفهان داشته اند.

انصاری گفت: حدود ۶۰ غرفه جهت شرکت در نمایشگاه اعلام آمادگی کرده  و جهت تبادل و معاملات این حوزه مهمان های زیادی به دومین نمایشگاه ملی توسعه کسب و کارهای فرهنگی در فضای مجازی دعوت شده اند.

وی با بیان اینکه اصفهان به عنوان شهر دوستدار کودک فعالیت های ویژه ای در حوزه کودک و نوجوان داشته است، افزود: امیدواریم دومین نمایشگاه ملی توسعه کسب و کارهای فرهنگی در فضای مجازی باعث رونق تولید و رونق رسانه های دیجیتال شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، ادامه داد: یکی از اصلی ترین اهداف برگزاری نمایشگاه درگیر کردن دانشگاه های استان اصفهان است و دانشگاه صنعتی،  آزاد و مرکز رشد دانشگاه اصفهان جهت حضور در نمایشگاه اعلام آمادگی کرده اند‌.

 

نظر شما