کلاهبرداری میلیاردی یک زن و شوهر از شرکت‌های بیمه

۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۲:۰۰:۵۸
کد خبر: ۹۶۵۰۲۸
کلاهبرداری میلیاردی یک زن و شوهر از شرکت‌های بیمه
سرپرست انتظامی شهرستان کاشان گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان کاشان با اشراف اطلاعاتی بالایی که داشتند از ایجاد تصادفات ساختگی و کلاهبرداری از شرکت‌های بیمه مطلع و وارد عمل شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،سرهنگ علی قربانی  اظهار داشت: در بررسی‌های تخصصی بعمل آمده مشخص شد سرکرده‌های این باند یک زن و شوهر و فرد هستند که افراد فقیر و بی بضاعت را فریب می‌دهند و آن‌ها را راضی می‌کنند اعضای بدن خود را آسیب بزنند و با ایجاد تصادفات ساختگی از شرکت‌های بیمه کلاهبرداری کنند.

این مقام انتظامی بیان داشت: این افراد پس از مصدوم کردن اعضای بدن خود و پاره کردن لباس هایشان با ایجاد تصادفات ساختگی که از قبل طراحی شده بودند از شرکت‌های بیمه کلاهبرداری می‌کردند.

سرهنگ قربانی اظهار داشت: علاوه بر سرکردگان باند ۸ نفردیگرنیز در این رابطه شناسایی و دستگیر شده اند و تاکنون متهمان به ۸ میلیارد ریال کلاهبرداری به این شیوه از شرکت‌های بیمه اعتراف کرده اند.

سرپرست انتظامی شهرستان کاشان با اشاره به اینکه اعضای این باند ۲ میلیارد ریال سفته از افراد فقیر بعنوان ضمانت بازگرداندن دیه دریافتی می‌گرفته اند تصریح کرد: همه متهمان این پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

سرهنگ علی قربانی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با هر گونه بی نظمی و اخلال در جامعه برخورد قاطع و قانونی می‌کند و هرگز اجازه نخواهد داد عده‌ای سودجو با ترفند‌های ساختگی نظم جامعه را برهم بزنند و کلاهبرداری کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز