وضعیت برگزاری انتخابات در شهرستان های استان اصفهان/ دستگیری پنج نفر در شهرستان نائین

۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۰:۵۲:۳۶
کد خبر: ۹۶۷۳۰۵
فرمانداران شهرستان های استان اصفهان طی تماس تصویری با رییس ستاد انتخابات گزارشی از وضعیت انتخابات در شهرستان ها دادند.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان؛ محمدرضا عسگریان طی تماس تصویری با رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان، گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان سمیرم، در ۶۵ شعبه آغاز شده است که ۳۱ شعبه سیار و ۳۴ شعبه ثابت در شهرستان فعال است.

وی ادامه داد: هزار و۵۰۰ نفر در برگزاری و نظارت انتخابات همکاری دارند.

فرماندار شهرستان سمیرم با اشاره به حضور پر شور مردم، تصریح کرد: ۵۳هزار و ۷۰۰ نفر واجد شرایط در شهرستان هستند که  تا کنون ۲۰ درصد از آنها در انتخابات شرکت کرده اند.

دستگیری پنج نفر در شهرستان نائین

فرماندار شهرستان نائین و خور و بیابانک با بیان وضعیت شهرستان در ساعات اولیه انتخابات گفت: نگرانی ما بابت دستگاه های احراز هویت است که گاهی با مشکل رو به رو می‌شود.

وی با اشاره به تجمعات مردم شهرستان نائین در حوزه های انتخابیه ادامه داد: عده ای در بحث خرید و فروش آرا در نزدیکی شعب اخذ رای تجمع کرده بودند که پنج نفر از آنها دستگیر شدند. 

حضور ۲۱هزار و ۵۰۰ نفر واحد شرایط در شهرستان خمینی شهر 

فرماندار خمینی شهر با اشاره به حضور پر شور مردم در انتخابات گفت: فرایند انتخابات در شهرستان خمینی‌شهر یا وجود ۱۶۹ حوزه اخذ رای آغاز شد و پنج حوزه به صورت سیار در اختیار شهروندان قرار داد.

وی ادامه داد: ۲۱ هزار و ۷۵ نفر در شهرستان واحد شرایط هستند و هزار و ۵۰۰ نفر در حوزه های انتخاباتی همکاری داشتند و خوشبختانه تا کنون مشکلی در زمینه برگزاری انتخابات شهرستان نداشته‌ایم. 

نظر شما