استاندار اصفهان:

وضعیت قرمز در اصفهان/ مسافران اصفهان سرگردان خیابان می شوند

۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۰:۵۹:۱۲
کد خبر: ۹۷۹۵۶۵
وضعیت قرمز در اصفهان/ مسافران اصفهان سرگردان خیابان
 می شوند
استاندار اصفهان گفت: امسال کرونا در کمین مسافران نوروزی به اصفهان است

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،استاندار با اشاره به وضعیت قرمز اصفهان در خصوص بیماری کرونا، گفت: امسال کرونا در کمین مسافران نوروزی به اصفهان است.

عباس رضایی اظهار کرد: امسال نه تنها شهر اصفهان بلکه استان اصفهان مقصد گردشگری نیست.

وی ادامه داد: اگر کسی مایل است به بیماری کرونا مبتلا شود، اصفهان در نوروز ۹۹ مقصد خوبی است ولی اگر کسی تمایل دارد سلامت خود و خانواده اش را حفظ کند، نشستن در خانه را بر هر مسافرتی ترجیح می‌دهد.

استاندار اصفهان با تاکید بر اینکه نوروز ۹۹ هیچ مرکز اقامتی مثل هتل‌ها، مسافرخانه‌ها، مهانپذیرها، مهمانسراها، مراکز اقامتی بوم گردی، کمپ های نوروزی و امثال آن اجازه پذیرش مسافر ندارد، تصریح کرد: در صورتی که کسی اصفهان را مقصدگردشگری انتخاب کند، در خیابان سرگردان خواهد شد.

رضایی افزود: فقدان امکانات و تسهیلات در نوروز ۹۹ به واسطه شیوع بیماری کرونا است، زیرا مردم و مسوولان اصفهان سلامت مسافران و همشهریان را بر هر مساله‌ای مقدم می دارند.

وی تصریح کرد: ضمن احترام به کلیه هموطنان خواهش و استدعا می کنیم امسال به اصفهان سفر نکنند زیرا در غیر این صورت هم برای خود و هم مسوولان بهداشتی استان اصفهان مشکلاتی بوجود می آورند.

رئیس ستاد استانی پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا اضافه کرد: امکانات و ظرفیت‌های درمانی اصفهان در این شرایط به سختی پاسخگوی نیاز این استان است.

وی تاکید کرد: نه به عنوان یک مسوول و مدیر دولتی بلکه به عنوان یک متخصص ایمنولوژیست از کلیه هموطنان تقاضا می‌کنم تعطیلات عید نوروز را در خانه حضور داشته باشند و از هرگونه سفر و خارج شدن غیر ضروری از منزل خود داری کنند و از محیط گرم خانواده استفاده کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز