رئیس هیأت بسکتبال اصفهان:

استعدادیابی خوبی در سطح استان داشتیم/ پیگیر ساخت سالن اختصاصی بسکتبال هستیم

۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۹:۴۱:۴۶
کد خبر: ۹۷۹۶۹۵
استعدادیابی خوبی در سطح استان داشتیم/ پیگیر ساخت سالن اختصاصی بسکتبال هستیم
رئیس هیأت بسکتبال اصفهان گفت: مشکل اساسی این هیات این است که سالن اختصاصی و وسیع نداریم که این یکی از مهم ترین نیازهای این هیات می باشد.

 

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان،جواد داوری در گفت و گو با این خبرگزاری ضمن  بیان عملکرد هیأت بسکتبال در سال 98 اظهار داشت: تقریبا برنامه های مدون و خوبی را در سال جاری داشتیم و توانستیم به آن اهدافی که مد نظرمان بود تقریبا دست پیدا کنیم ولی در اخر سال با شروع روند بیماری کرونا کمی از اجرای برنامه  هایمان کاسته شد.

 

وی با بیان هدف گذاری برای سال آینده تصریح کرد: برای سال پیش رو باید تلاش بیشتری انجام دهیم تا در بحث پایه بتوانیم  جز  دو تیم برتر کشور باشیم که خداراشکر این اتفاق در حال انجام است و دو تیم پایه در بستکتبال بسیار قوی شده اند.
داوری با اشاره به عملکرد این هیأت در سال 98 عنوان داشت:گسترش استعداد یابی و استعداد پروری در سطح استان همچنین توانستیم کمیت بازی ها را در سطح استان افزایش دهیم که این عامل کمک بسیاری به شکوفایی استعدادها در رده های پایه شده است و این عملکرد در دو بخش آقایان و بانوان به خوبی انجام شد.
رییس هیأت بسکتبال استان اصفهان ادامه داد:مشکل اساسی این هیات این است که سالن  اختصاصی و وسیع نداریم که این یکی از مهم ترین نیازهای این هیات می باشد و برای سال آتی بایستی برنامه ریزی هایی را در این خصوص انجام دهیم.
وی با اشاره به حضور در لیگ های کشوری اذعان داشت: در بحث لیگ های کشوری موفق ظاهر شدیم و تیم بزرگسالان و بانوان همگی روند خوبی را سپری کرده اند و همچنین لیگ های پایه نوجوانان  و جوانان روند خوبی را داشتند و در سطح بانوان نیز تیم های ذوب آهن و فولاد مبارکه اول و دوم شدند و شرایط خوبی را در این موضوع داشتیم.

داوری با اشاره به اولویت های این هیأت در سال آینده افزود: بعد از پایان این بیماری بحث فشردگی مان را  متحمل هستیم  و می بایست در اسرع وقت سه ماه مسابقه انجام دهیم  زیرا از برنامه ها سه ماه عقب هستیم و قطعا برای بحث سالن و ساخت آن برنامه خواهیم داشت

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز