رئیس مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان استان اصفهان خبرداد؛

حرکت تاریخ ساز سمن های استان اصفهان درسال ۹۸

۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۰:۰۴:۳۴
کد خبر: ۹۷۹۷۰۰
حرکت تاریخ ساز سمن های استان اصفهان درسال ۹۸
رئیس مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان استان اصفهان در پیامی نوروز99را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،در یادداشت نادرگیویان پور آمده است:فعالین سازمان های مردم نهاد جوانان استان اصفهان امسال بهاری متفاوت را تجربه می کنند. بهاری که با مبارزه با کرونا در سطح کشور عزیزمان ایران شروع شده است و قبل از آن زمستان را با همت سازمان های مردم نهاد در حوزه های مختلف پشت سر می گذارد.

امسال نوروزی داریم که برای نو شدن بیش از هر سالی و هر زمان دیگری نیاز به همدلی دارد. سازمان های مردم نهاد جوانان در راستای پوشش دادن مشکلات و مسائل اجتماعی و رفع دغدغه های جامعه ی مدنی دور هم جمع میشوند برای نو شدن, تغییر و آفرینش شرایطی بهتر برای جوامع انسانی.در کشور ما هم جوانانی وجود دارند که خوشبختانه با ظرفیت های فوق العاده فکری و توان بسیار بالای جسمی در همه ی عرصه ها ورود کردند. سال ها بود که نیروی انسانی مدبر و توانمند مورد توجه قرار نمی گرفت, اما امروزه توانستیم از توانمندی های منابع انسانی که واقعا سرمایه های بزرگی هستند برای کشور ما و این سرمایه ها میتوانند ظرفیت های اجتماعی,فرهنگی, اقتصادی و ارتباطی در سطح ملی و فراملی را توسعه دهند در اختیار داشته باشند.

سازمان های مردم نهاد جوانان استان اصفهان با نگاه پیشرفت و با تدوین چشم اندازهای موفق برای رفع نیازهای بزرگ و البته متشکل از موضوعات ریز در کنار هم تلاش می  کنند تا مسائل و نیازهای روز کشور را حل بکنند.

در ادامه این پیام آمده است:انتهای سال گذشته حرکت تاریخ ساز توسط سازمان های مردم نهاد جوانان استان اصفهان ایجاد شد و آن هم همدلی و مشارکت جویی از تمام اقشار برای مبارزه با کرونا بود ودعوت از هیات های مذهبی, گروههای بسیجی,گروههای ورزشی, باشگاه ها,خیرین,موسسات مردم نهاد و همه  فعالین اجتماعی دغدغه مند برای پیوستن به پویش همدلی شکل گرفت. انتهای سالی که شروعی بود برای آغاز نو شدنی در سال۱۳۹۸ با همبستگی و تعامل بیشتر با جلوگیری از موازی کاری و کمتر دیده شدن مشکلات جزئی وقتی که ما بتوانیم تک تک مان و تک تک سازمان هامان و افکارمان را در یک مسیر همسو کنیم نتیجه ای در پی خواهد داشت که انقلابی در حوزه ی رشد اجتماعی و سواد مردمی اتفاق می افتد. بزرگترین پتانسیل این کشور نیروی انسانی و جوان و دغدغه مند با تواناهای علمی, تخصصی و تجربه گسترده است. امسال یه همت تلاش این سازمان های مردم نهاد نه تنها از معبر بیماری کرونا گذر کردیم,بلکه ده ها حوادث و مشکلات را به همت و تلاش و استمرار فعالیت های خیرخواهانه و بشر دوستانه و بدون وابستگی به هیچ جریان سیاسی در کشور پوشش دادیم. سازمان های مردم نهادی که از اصفهان به دیگر استان های کشور برای کمک به سیل در سیستان و بلوچستان,خوزستان,لرستان,گلستان شتافتند.

برای زلزله به کرمانشاه رفته اند و در همه حال کمک حال مردم بوده اند. سازمان های مردم نهاد جوانی که با پتانسیل‌های تخصصی خودشان در موضوعات خاص ورود کرده اند, آلام بشری را کاهش داده اند و با همفکری به رفع نیازهای لحظه ای در مناطق مختلف تلاش کرده اند. امروز سال جدیدی را در پیش داریم و نوروز جدیدی که افتخاری است بگوئیم سازمان های مردم نهاد جوانان استان اصفهان قطعا گام های بزرگی را برای گام دوم انقلاب و تحقق اهداف کلان کشور ایجاد خواهند کرد.

با همت یک جریان مردمی و با توکل بر آنچه که مسیر تعالی و رشد انسانیت است سال ۹۹ را سال فعالیتهای متفکرانه در نظر میگیریم و با تقسیم فعالیت ها و برنامه ریزی قوی و با نگاه به رشد اقتصادی,فرهنگی و اجتماعی از ظرفیت‌های تک تک جوانانمان در دور ترین روستاها در پهناورترین شهرستان ها در بلند ترین ارتفاعات استان چهار فصل اصفهان تا مرکز زیبای استان اصفهان بهره میبریم و همه ی جوانان را دعوت میکنیم به  پیوستن و مشارکت در قالب فعالیت های مدنی .جا دارد من تشکر کنم از تمامی نهاد ها و دستگاهایی که در ان روزهای واپسین و در این ساعات آغازین در سال گذشته و سال پیش رو تلاش کردند تا حداکثر توان نیروی خلاق و پتانسیل های جوانان با ایده های بزرگ شان را تحقق بدهند و در آینده تداوم افکار و روحیه ی جهادی برای انقلابی در فضای فکری در جهت عمل و پیوستن به اصول انسانیت با قدرت ادامه خواهیم داد و با صلابت پرچم استانمان را بر زیر ولای مدیریت کلان کشور به احتزار خواهیم آورد. امیدواریم هرروز ظرفیت های جوانان و ایده های خلاقانه و فکرهای بزرگی که دنیا را میتواند تسخیر کند مورد توجه قرار بگیرد. اقتصاد به دست این نوجوانان و جوانان در عرصه های فضای مجازی محقق خواهد شد. در فضای فیزیکی و کالبدی, نوآوریها,مدیریت ها,برنامه ریزیها و سیاست گذاری های خوب و موثر به دست افرادی در سال جدید رقم خواهد خورد, که نگاه اجتماعی و منافع جمعی را در اولویت برنامه هایشان خواهند داشت.

سال نو را به همه جوانان کشورمان که در این مرز و بوم تلاش می کنند و از هوای این دنیای بزرگ تنفس میکنند تبریک میگوییم و نوروز را برای تمام انسان های جهان روزی برای صلح و رخت کندن از خاطره های ناخوش میدانیم که به زودی بهترین اتفاق های الهی در انتظار ما خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز