بارش باران از اول فروردین در استان اصفهان

۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۰:۳۰:۱۷
کد خبر: ۹۷۹۷۰۶
بارش باران از اول فروردین در استان اصفهان
ازفردا یکم فروردین با نفوذ سامانه ناپایدار از مناطق غربی به استان، افزایش ابر و بارش برف و باران همراه با رعد و برق را شاهد خواهیم بود.

 

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان،کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان گفت:وضعیت جوی بسیاری از مناطق استان در ۲۴ ساعت آینده ابری و مه آلود است و بعد از ظهر وزش باد نسبتاً شدید پیش بینی می‌شود.

حجت الله علی عسگریان افزود: فردا یکم فروردین با نفوذ سامانه ناپایدار از مناطق غربی به استان، افزایش ابر و بارش برف و باران همراه با رعد و برق را شاهد خواهیم بود و بارش‌ها روز‌های شنبه و یکشنبه بسیاری از مناطق استان اصفهان را فرامی گیرد.

بنابر تازه‌ترین اطلاعیه اداره کل هواشناسی استان اصفهان با تشدید فعالیت سامانه بارشی از روز یکشنبه سوم فروردین ماه بارش شدید و رگبار باران با میانگین ۳۰ تا ۴۰ میلی متر در نواحی شرق و شمال شرق همجوار با استان سمنان پیش بینی می‌شود که احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها، آبگرفتگی معابر و وقوع سیلاب محلی وجود دارد؛ این سامانه تا روز دوشنبه فعال خواهد بود.

کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به کاهش دو تا چهار درجه‌ای دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده، گفت: چوپانان با دمای ۳۰ درجه سانتی گراد بالای صفر و بویین میاندشت و فریدونشهر با میانگین پنج درجه سانتی گراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان خواهند بود.

 

نظر شما