طرح زوج و فرد خودروها به صورت یکسره در اصفهان/از ساعت هفت صبح تا ۱۲ شب طرح است

۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۰:۳۹:۴۴
کد خبر: ۹۷۹۷۱۰
طرح زوج و فرد خودروها به صورت یکسره در اصفهان/از ساعت هفت صبح تا ۱۲ شب طرح است
طرح زوج و فرد خودروها از ساعت هفت صبح تا ۱۲ شب به صورت یکسره اجرا می‌شود تا به جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از حجم ترددها در شهر کاسته شود.

 

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان،هادی کریمی مدیر مرکز مدیریت و کنترل ترافیک شهرداری اصفهان اظهار کرد: طبق تصمیمات اتخاذ شده در ستاد مبارزه به کرونا و مصوبه ابلاغ شده طرح زوج و فرد خودرو‌ها از ساعت هفت صبح تا ۱۲ شب به صورت یکسره اجرا می‌شود تا به جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از حجم تردد‌ها در شهر کاسته شود.

او افزود: این طرح قبلاً از ساعت هشت صبح تا ۱۳ و ۱۶ تا ۲۰ شب اجرا می‌شد، اما با تصمیمات اتخاذ شده در حال حاضر از ساعت هفت صبح تا ۱۲ شب به طور یکسره اجرا می‌شود.

مدیر مرکز مدیریت و کنترل ترافیک شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: خودرو‌های کادر پزشکی بیمارستان‌ها مشمول اجرای طرح زوج و فرد خودرو‌ها در اصفهان نمی‌شود.

او ادامه داد: سال‌های گذشته در ایام نوروز با توجه به کاهش حجم سفر‌های درون شهری و رفاه مسافران، طرح زوج و فرد از روز‌های پایانی اسفندماه تا ۱۵ فروردین ماه سال بعد لغو می‌شد، اما امسال به دلیل شرایطی ایجاد شده بر اثر شیوع ویروس کرونا، این طرح به قوت خود باقی خواهد ماند.

کریمی تصریح کرد: بر این اساس روز‌های فرد تنها خودرو‌هایی که رقم آخر پلاک آن‌ها فرد است و روز‌های زوج هم تردد خودرو‌های که رقم آخر پلاک آن‌ها زوج است می‌توانند در معابر شهری تردد کنند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز