ثبت نام ۱۰ هزار نفر در مرحله دوم طرح مسکن بهارستان

۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۲۱:۴۰:۱۸
کد خبر: ۹۸۰۱۲۵
ثبت نام ۱۰ هزار نفر در مرحله دوم طرح مسکن بهارستان
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بهارستان از ثبت‌نام ۱۰ هزار متقاضی در مرحله دوم طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن در این شهر جدید خبر داد.
 

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان ، محمدرضا احمدی اظهار کرد: سهمیه مرحله اول این طرح در این شهر جدید، هفت هزار واحد بود که با بازنگری‌های انجام‌شده این سهمیه به ۱۰ هزار نفر افزایش یافت.

وی افزود: در مرحله نخست طرح پس از انجام پالایش توسط وزارت راه و شهرسازی، تعداد سه هزار و ۵۰۰ نفر دارای صلاحیت تشخیص داده شدند که در حدود ۱۲۰۰ نفر از این تعداد تا پیش از شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا در کشور با مراجعه به شرکت عمران بهارستان موفق به تشکیل پرونده شدند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بهارستان بیان کرد: سایرین متقاضیان تأیید صلاحیت شده مرحله نخست طرح نیز به‌صورت غیرحضوری در حال تشکیل و تکمیل پرونده خود هستند و در هفته اول فروردین‌ماه، اولین لیست این افراد برای افتتاح حساب و واریز آورده اولیه به بانک معرفی می‌شوند.

احمدی ادامه داد: در مرحله دوم این طرح که از ۲۱ اسفندماه به‌مدت دو روز انجام شد، تعداد پنج هزار نفر از طریق سامانه و پنج هزار نفر نیز به‌صورت پیامکی ثبت‌نام کردند.

وی خاطرنشان کرد: تقریباً سهمیه بهارستان از طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن به‌طور کامل ثبت‌نام شده است و عملیات اجرایی این طرح پس از پالایش متقاضیان مرحله دوم در فصل بهار سال جاری آغاز خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز