راهنمایی مسافران برای خروج از اصفهان از سوی گشت های ویژه کرونا

۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۱۲:۱۳:۲۰
کد خبر: ۹۸۰۲۲۷
راهنمایی مسافران برای خروج از اصفهان از سوی گشت های ویژه کرونا
مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: با توجه به تعطیلی مراکز تفریحی و اقامتی رویکرد و برنامه ریزی های خود را برای مقابله با چادرزنی مسافران در سطح شهر اصفهان قرار دادیم.

 

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، حسن محمدحسینی با اشاره به تمهیدات شهرداری اصفهان به منظور جلوگیری از شیوع گسترش ویروس کرونا در سطح شهر اصفهان، اظهار کرد: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته از قبل از عید و رویکرد اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان، مراکز اقامتی شهرداری که اصلی ترین آنها باغ فدک بود تعطیل است. 

وی با بیان اینکه سایر مراکز تفریحی و اقامتی نیز به همین منظور در ایام عید تعطیل است، تصریح کرد: با توجه به تعطیلی این مراکز رویکرد و برنامه ریزی های خود را برای مقابله با چادرزنی مسافران در سطح شهر اصفهان قرار دادیم.

مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه در ستاد پیشگیری از کرونا مسئولیت کارگروه نظم و انضباط شهری به عهده اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گذاشته شده است، افزود: با برنامه ریزی های انجام شده نزدیک به 45 اکیپ در سطح شهر فعال شده که به صورت شبانه روزی در حال گشت زنی هستند، با توجه به تعطیلی عمده مراکز صنفی و مراکز دیگر مورد غیر عادی تخلف در سطح شهر گزارش نشده است.   

وی با اشاره به موضوع کلید به دستان، تاکید کرد: با هماهنگی های صورت گرفته برخورد لازم با این افراد صورت گرفت و تحویل مقامات قضایی شدند، همچنین متکدیان سطح شهر جمع آوری و انتقال داده شدند، برخی واحدهای صنفی متخلف مانند مهمانپذیرها و منازل استیجاری نیز با هماهنگی اداره اماکن پلمب شدند. 

محمدحسینی با بیان اینکه در اماکن متبرکه تلاش های بسیاری برای جلوگیری از تجمع مردم می شود، گفت: در آرامستان باغ رضوان نیز با همکاری سازمان آرامستان ها و نیروی انتظامی دو ورودی باغ رضوان مسدود شده و این کار ادامه دارد.

وی اضافه کرد: در صورتیکه فرد یا مسافری اقدام به زدن چادر در سطح شهر اصفهان کند تذکرات لازم در نهایت احترام به این افراد داده می شود و در محل می مانند تا این چادرها جمع شود؛ همچنین امسال با هماهنگی های صورت گرفته با نیروی انتظامی به صورت جدی با موضوع پارک خوابی و ماشین خوابی به ویژه در پارک های حاشیه زاینده رود برخورد می شود.  

*آمار میزان تخلفات تا دوم فروردین ماه

 مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: از صبح اول فروردین تا صبح امروز دوم فروردین 12 مورد جمع آوری چادرهای مسافران، دو مورد جمع آوری متکدیان، سه مورد جمع آوری دستفروشان و 4 مورد تذکر به کلید به دستان توسط این اداره انجام گرفته است.  

وی افزود: یکی از کارهای گشت ویژه کرونا راهنمایی مسافرانی است که به شهر اصفهان می آیند تا از شهر اصفهان خارج شوند زیرا تمام مراکز اقامتی و گردشگری اصفهان تعطیل است و امکان حضور مسافران در شهر وجود ندارد.   

 

نظر شما