۱۸ حریق و حادثه در ۲۴ ساعت گذشته

جزئیات فوت زن بی ام دبلیو سوار در خیابان هزار جریب

۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۱۷:۲۰:۳۲
کد خبر: ۹۸۰۳۰۶
جزئیات فوت زن بی ام دبلیو سوار در خیابان هزار جریب
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: طی 24 ساعت گذشته 7 حریق و 11 حادثه در شهر اصفهان رخ داد.
به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، محسن گلابی با اشاره به حوادث 24 ساعت گذشته، اظهار کرد: ساعت 2 و 54 دقیقه بامداد امروز طبق اعلام به سازمان آتش نشانی یک دستگاه خودروی بی ام دبلیو با دو سرنشین در خیابان هزار جریب ابتدای کارگر دچار حادثه شد که به محض اعلام این حادثه ماموران ایستگاه شماره 12 آتش نشانی ظرف یک دقیقه به محل حادثه رسیدند.   
وی با بیان اینکه متاسفانه در این حادثه سرنشین خانم جان خود را از دست داد،‌ افزود: شرایط جسمانی سرنشین دیگر نیز خوب نیست و علت وقوع حادثه توسط راهنمایی و رانندگی در دست بررسی است.   
وی با اشاره به اینکه همچنین طی این مدت 7 حریق و 11 حادثه نیز در شهر اصفهان رخ داده است، ‌تاکید کرد: به همین منظور طی 24 ساعت گذشته 18 اعزام از ایستگاه های مختلف آتشنشانی صورت گرفت که خدمات لازم برای مهار این حوادث به شهروندان گرامی ارائه شد. 
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان ادامه داد: پرسنل آتش نشانی شهرداری اصفهان همیشه در کنار مردم بوده و در کنار آنها ایستاده اند تا شهروندان اوقات خوش بهتری را سپری کنند.  
وی تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا نیروهای آتش نشانی علاوه بر انجام وظایف روزمره خود، مسائلی مانند گندزدایی و ضد عفونی سطح شهر را در جهت سلامت و ایمنی شهروندان به صورت همه روزه انجام می دهند.
گلابی ادامه داد: این سازمان در مواقع وقوع طوفان، سیل، زلزله و سایر بلاهای طبیعی و غیر طبیعی خدمات خود را علاوه بر شهر اصفهان در روستاها و شهرهای اطراف اصفهان با وجود اینکه جزو وظایف این سازمان نیست ارائه می دهد.
وی اضافه کرد: همه سطح شهر در مناطق 15 گانه شهرداری به صورت روزانه ضدعفونی می شود و با معاونت خدمات شهری نیز هماهنگی های لازم در این خصوص صورت گرفته تا هر یک اقدامات مربوط به حوزه خود را انجام دهد.  
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تاکید کرد: سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان هر جایی که جان انسانی در خطر باشد مانند حوادث سیل لرستان، خوزستان و سیستان، همواره آماده خدمت رسانی است و در سال 98 نیروهای آتش نشانی اصفهان در همه این استان ها برای همیاری به مردم سیل زده حضور پیدا کردند. 
وی ضمن توصیه به مردم جهت ماندن در خانه،‌ افزود: برای ریشه کن شدن کرونا لازم است مردم در خانه های خود بمانند و توصیه های بهداشتی را رعایت کنند تا کشور و همچنین شهر اصفهان بتواند هر چه سریعتر این بحران را پشت سر بگذارد.  
     

 

 

 

 

نظر شما