مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان:

کاهش ۸۰ درصدی مسافر در اصفهان/ پایانه ها دوبار در روزضدعفونی می شود

۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۰:۵۹:۱۰
کد خبر: ۹۸۰۴۳۶
کاهش ۸۰ درصدی مسافر در اصفهان/ پایانه ها دوبار در روزضدعفونی می شود
مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: آمار مسافران ورودی و خروجی پایانه‌های مسافربری شهر اصفهان نسبت به سال گذشته حدود ۸۰ درصد کاهش داشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،عباس محبوبی اظهار کرد: آمار مسافران پایانه‌های اصفهان نسبت به سال گذشته در همین ایام حدود ۸۰ درصد افت داشته است.در حال حاضر بسیاری از امور مربوط به سازمان پایانه‌ها نیز به صورت دورکاری انجام می‌شود.

وی ادامه داد:ضدعفونی پایانه های شهرداری در دو نوبت صبح و بعدازظهر انجام می‌شود و شهرداری‌های مناطق و بسیج نیز همکاری بسیار خوبی در ضد عفونی کردن پایانه‌ها دارند و دیواره‌ها، سازه‌های عمرانی و سرویس‌های بهداشتی در پایانه‌ها به صورت مرتب ضد عفونی می‌شود.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: به شرکت‌های مسافربری مستقر در پایانه‌های شهر توصیه شده، پشت بلیت‌های صادره توصیه‌های بهداشتی و راهکارهای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا را درج کنند و صندوق دار و سایر کارکنان از ماسک و دستکش یکبار مصرف استفاده کنند و پیشخوان‌ها و محیط کاری خود را مرتب ضدعفونی کنند که بر رعایت این موارد نظارت ویژه می‌شود.

محبوبی افزود: به رانندگان اتوبوس تذکرهای لازم داده شده که از حمل و جابجایی حیوانات، بارهای مشکوک، ماهی زنده، مواد پروتئینی توسط مسافران یا خودشان خودداری کنند.

وی از مردم درخواست کرد: تا جایی که امکان دارد در خانه‌های خود بمانند و سفرهای غیر ضروری را به زمان دیگری موکول کنند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز