جشنواره بازی های خانگی خانوادگی؛

کرونا با بازی هم می بازه

۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۱۱:۳۹:۵۱
کد خبر: ۹۸۱۰۷۴
کرونا با بازی هم می بازه
مدیرکمیته بازی های فکری استان گفت:جشنواره بازی‌های خانگی خانوادگی با شعار "کرونا با بازی هم می‌بازه" با تاکید بر ماندن در خانه و با هدف شادی و نشاط بین اعضای خانواده در اصفهان آغاز شد.

جشنواره بازی‌های خانگی خانوادگی با شعار "کرونا با بازی هم می‌بازه" با تاکید بر ماندن در خانه و با هدف شادی و نشاط بین اعضای خانواده در اصفهان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان،علی اکبر داستانی مدیر کمیته بازی‌های فکری استان اصفهان اظهارداشت: در قالب این جشنواره، اعضای خانواده متشکل از پدر، مادر و فرزندان می‌توانند عکس و فیلم بازی گروهی خود را تا تاریخ سی‌ام فروردین ماه به دبیرخانه جشنواره از طریق شماره همراه «۰۹۱۳۷۹۹۷۲۰۰» یا نشانه تلگرام Ntz_Admin ارسال کنند.

علی اکبر داستانی گفت: عکس و فیلم‌های ارسالی می‌تواند متشکل از سرگرمی‌های خانوادگی شامل بازی‌های فکری مانند دوز، شطرنج، مارپله، انواع پازل، بازی‌های بومی و محلی، بازی‌های خاص محل زندگی افراد، بازی‌های رایانه‌ای، دیجیتال، آنلاین و حتی بازی‌های ابداعی توسط خود افراد باشد.

او اضافه کرد: جشنواره بازی‌های خانوادگی توسط سازمان مردم نهاد نسیم تندرستی زنده رود طراحی و با همکاری انجمن نقش آفرینان سرزمین هنر، موسسه ساطع نقش جهان، کافه بازی، فکر کده جمعیت گردشگران جوان دالانکوه تیران با حمایت اداره ورزش و جوانان، هیات ورزش‌های همگانی، خانه آنالیز و کمیته بازی‌های فکری و کمیته بازی‌های اصفهان اجرا می‌شود.

داستانی خاطرنشان کرد: در پایان این جشنواره به گروه‌های شرکت کننده یادبود جشنواره و به برگزیدگان نیز جوایز ویژه اهدا می‌شود.

او بیان کرد: بنا بر تاکید پزشکان و مسوولان برای ماندن در خانه برای قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا، این جشنواره هم بر مبنای «در خانه می‌مانیم و کرونا را شکست می‌دهیم» آغاز شده است.

 

نظر شما