سخنگوی سازمان هواپیمایی:

افزایش قیمت بلیت هواپیما در دستور کار نیست/ افزایش نسبی سفرهای هوایی

۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۰۸:۳۹:۱۳
کد خبر: ۱۰۰۴۰۴۸
افزایش قیمت بلیت هواپیما در دستور کار نیست/ افزایش نسبی سفرهای هوایی
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص بلیت هواپیما در تعطیلات عید فطر گفت: هیچ افزایش قیمتی در دستورالعمل شرکت‌های هواپیمایی قرار ندارد.

"رضا جعفرزاده"، سخنگوی سازمان هواپیمایی، در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی برنا در خصوص برخی نوسانات در قیمت بلیت هواپیما اظهار کرد: قیمت‎‌های موجود دارای یک سقف و کف هستند و زمانی که تقاضا کاهش پیدا می‌کند این نرخ‌ها به کف خود می‌رسند.

او ادامه داد: اکنون با بهبود تقاضا قیمت‌ها نیز از کف خارج شده‌اند و به سمت بالا حرکت می‌کنند و در این شرایط مشتری گمان می‌کند که قیمت‌های اصلی افزایش یافته‌، در حالیکه این طور نیست و نرخ‌نامه در سایت سازمان هواپیمایی موجود است.

سخنگوی سازمان هواپیمایی خاطر نشان کرد: با توجه به افزایش تقاضای مسافران در برخی از مسیرها قیمت بلیت‌ها در چارچوب متعارف افزایش یافته است، ولی این رشد قیمت‌ها بر اساس نرخ‌نامه سازمان هواپیمایی بوده است و اگر شرکتی خارج از این محدوده عمل کند، متخلف به شمار می‌آید.

جعفرزاده تاکید کرد: اگر کسی خارج از دامنه قیمت‌های اعلام‌شده عمل کند و قیمت‌ها را بالاتر از سقف تعیین شده در نظر بگیرد، متخلف است و مردم می‌توانند شکایات خود را به سازمان هواپیمایی اعلام کنند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی در خصوص میزان تقاضای پروازها نیز اظهار کرد: تقاضا در برخی از مسیرها افزایش پیدا کرده است اما همچنان تفاوت بسیاری با تقاضای پرواز در زمان عادی دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز