رئیس اتاق بازرگانی بندرعباس خبر داد

نمایندگی «اتاق بازرگانی» در بندرلنگه راه‌اندازی می‌شود

۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۱۶:۰۲:۴۲
کد خبر: ۱۰۰۴۴۷۸
با مصوبه هیأت نمایندگان و دستور رئیس اتاق ایران و با همکاری اتاق بندرعباس و بازرگانان بندرلنگه، ساختمان نمایندگی اتاق بندرعباس در بندرلنگه خریداری شده و تا اواخر تابستان افتتاح خواهد شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس از خرید ساختمان و تجهیزات اداری در بندرلنگه برای راه‌اندازی نمایندگی این اتاق خبر داد.

محمدرضا صفا با اشاره به قدمت تأسیس اتاق بازرگانی در بندرلنگه، اظهار کرد: اتاق بازرگانی بندرلنگه دومین اتاق بازرگانی کشور بوده که حدود ۸۰ سال پیش توسط تجار به نام این منطقه قبل از اتاق بازرگانی بندرعباس راه‌اندازی شده بود.

او افزود: با گذشت زمان، تجار معروف که در بندرلنگه دارای اسم‌ورسمی بودند بنا به دلایلی از این بندر مهاجرت کردند و به‌تدریج این اتاق در این شهر تاریخی تعطیل شد.

رئیس اتاق بندرعباس گفت: با توجه به رونق تجارت در بندرلنگه یکی از اهداف ما احیا و احداث اتاق بازرگانی در بندرلنگه با کدینگ مستقل است که با پیگیری و همت غلامحسین شافعی، رئیس اتاق ایران و همراهی هیأت نمایندگان اتاق بندرعباس ساختمانی بدین منظور در این شهر خریداری شد.

صفا یادآور شد: با مصوبه هیأت نمایندگان و دستور رئیس اتاق ایران و با همکاری تنی چند از هیات نمایندگان اتاق بندرعباس و بازرگانان بندرلنگه ساختمانی جهت دفتر نمایندگی اتاق بندرعباس با اعتباری بالغ‌بر ۴ میلیارد ریال و تجهیزاتی حدود یک میلیارد ریال در این بندر خریداری شد.

رئیس اتاق بندرعباس گفت: دفتر نمایندگی اتاق بندرعباس در بندرلنگه در اواخر شهریورماه سال جاری افتتاح خواهد شد و این خود گامی ارزنده، اساسی و کاری عام‌المنفعه جهت همراهی و رفع مشکلات بازرگانان غرب هرمزگان خواهد بود.

او خاطرنشان کرد: این دفتر با کدینگ مستقل از طریق اتاق ایران مشکلات بازرگانان را حل و گواهی مبدأ نیز به‌صورت سیستمی صادر می‌شود.

صفا گفت: پس از به حدنصاب رسیدن کارت‌های بازرگانی، همدلی و همراهی تجار، بازرگانان و با پیگیری احمد جباری منتخب مردم غرب هرمزگان در مجلس و مسئولان استانی شاهد ارتقای این دفتر به اتاق بازرگانی مستقل شهرستان بندرلنگه خواهیم بود.

رئیس اتاق بندرعباس در پایان گفت: برای مدیریت این اتاق در بندرلنگه یکی از چهره‌های مردمی و از تجار خوش‌نام این شهرستان را در آینده‌ای نزدیک معرفی خواهیم کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز