اداره اطلاعات انرژی آمریکا:

کاهش ماهیانه تولید نفت شیل رکورد می‌زند

۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۱۵:۰۱:۴۰
کد خبر: ۱۰۰۴۵۳۴
کاهش ماهیانه تولید نفت شیل رکورد می‌زند
پیش‌بینی اداره اطلاعات انرژی آمریکا نشان می‌دهد که تولید نفت شیل آمریکا در هفت منطقه بزرگ تولید این نفت در آمریکا بیشترین کاهش ماهیانه را در تاریخ خود تجربه خواهد کرد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا به نقل از اویل پرایس، اداره اطلاعات انرژی آمریکا (EIA) در گزارشی اعلام کرد که تولید هفت منطقه بزرگ نفت خام شیل آمریکا در ماه آینده، با ثبت رکوردی بی‌سابقه، به میزان ۱۹۷ هزار بشکه در روز کاهش می‌یابد.

این سازمان پیش‌بینی کرده است که میزان تولید هفت منطقه تولید نفت شیل در ایالات متحده از ۸ میلیون و ۱۹ هزار بشکه در ماه جاری، به روزانه ۷ میلیون و ۸۲۲ هزار بشکه در ماه آینده کاهش یابد. این مقدار کاهش ماهانه بی‌سابقه خواهد بود.

اداره اطلاعات انرژی آمریکا همچنین پیش‌بینی می‌کند که تولید گاز نیز در ماه ژوئن ۷۷۹ میلیون فوت مکعب در روز کاهش یابد.

پیش‌بینی این میزان از کاهش تولید نفت شیل، اگرچه قابل توجه است اما دور از انتظار نبود. 

بیشتر تولیدکنندگان نفت در سرتاسر جهان به دلیل افت بیش از حد قیمت‌ها و همچنین پر شدن مخازن ذخیره‌سازی نفت، تولید خود را کاهش داده‌اند و تولیدکنندگان شیل نیز از همین رو عرضه خود را کاسته‌اند.

اما نکته مهم این است که افزایش تقاضای نفت چین در روزهای اخیر با افزایش همراه بوده است و این مساله در کنار افت تولید نفت شیل آمریکا می‌تواند عاملی برای ادامه رشد قیمت‌ها در ماه آتی باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز