با حضور وزیر نیرو در یازدهمین هفته پویش هر هفته‌ الف‌ب_ایران؛

خط آبرسانی از سد ماملو به شهر پیشوا افتتاح شد

۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۱:۰۷:۳۱
کد خبر: ۱۰۲۸۵۱۶
خط آبرسانی از سد ماملو به شهر پیشوا افتتاح شد
بهره برداری از خط انتقال آبرسانی از سد ماملو به شهر پیشوا و عملیات اجرایی احداث مخزن ذخیره بتنی۲۰ هزار متر مکعبی محمودآباد، آغاز شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، عملیات بهره‌برداری خط انتقال آبرسانی از سد ماملو به شهر پیشوا و همزمان عملیات اجرایی احداث مخزن ذخیره بتنی۲۰ هزار متر مکعبی محمودآباد با اعتبار ۴۶ میلیارد تومان از محل اعتبارات دولتی در هفته یازدهم پویش هرهفته‌الف‌ب_ایران با حضور وزیر نیرو آغاز شد.

بهره‌برداری از خط انتقال آبرسانی از سد ماملو به شهر پیشوا با ۳۰ میلیارد تومان برای ۱۰۰ نفر به طور مستقیم و ۲۵۰نفر دیگر به طور مستقیم فرصت اشتغال فراهم کرده است. 

این پروژه شامل ۸.۵ کیلومتر خط انتقال آب به قطر ۶۰۰ میلی‌متر و جنس چدن داکتیل است که با اهداف افزایش منابع تولید و افزایش رضایت مشترکان از طریق بهبود کمی و کیفی آب شرب به بهره‌برداری رسید.

بنا بر این گزارش، مخزن ذخیره بتنی ۲۰ هزار متر مکعبی محمودآباد هم که شامل یک مخزن ذخیره مدفون بتنی آب شرب است، با هدف افزایش رضایت مشترکان از طریق بهبود فشار شبکه توزیع آب، مدیریت فشار شبکه توزیع و کاهش حوادث و اتفاقات شبکه با ۱۶ میلیارد تومان اعتبار اجرا خواهد شد.

این پروژه که سال ۱۴۰۰ به پایان می‌رسد برای ۸۰ نفر به‌طور مستقیم و ۲۰۰ نفر دیگر به طور غیرمستقیم فرصت اشتغال ایجاد می‌کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز