اسامی برندگان قرعه‌کشی سایپا اعلام شد + لیست برندگان

۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۱:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۶۸۹۲۰
اسامی برندگان قرعه‌کشی سایپا اعلام شد + لیست برندگان
قرعه کشی هشتمین مرحله طرح پیش‌فروش سایپا صبح روز گذشته انجام شد و اسامی برندگان آن امروز (15 مهر‌ماه) و پس از تائید نهاد‌های نظارتی اعلام شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، روز گذشته مراسم قرعه‌کشی هشتمین طرح پیش‌فروش محصولات سایپا از سوی این شرکت با حضور نهادهای نظارتی برای معرفی منتخبان مجاز به ثبت نام برگزار شد و اسامی افراد منتخب در این طرح ظهر امروز سه شنبه (15 مهرماه) پس از تائید نهادهای نظارتی و تخصیص به نمایندگی ها از طریق سایت سایپا به آدرس saipa.iranecar.com/list اعلام شد. همچنین به منتخبین این طرح نیز با ارسال پیامک اطلاع رسانی خواهد شد.

در طرح پیش فروش مشارکت در تولید محصولات سایپا ۲۲۸ هزار و ۴۷۷ نفر واجد شرایط حضور در قرعه کشی بودند. در قرعه کشی هشتمین طرح عرضه محصولات سایپا ۱۴ هزار و ۵۰۰ نفر انتخاب شده و ۱۴ هزار و ۵۰۰ نفر دیگر نیز به عنوان رزرو انتخاب شدند تا در صورتی که منتخبان نتوانستند ثبت‌نام خود را تکمیل کنند، جایگزین شوند.

در این طرح، چهار محصول ساینا دنده‌ای، تیبا2، تیبا صندوقدار و سایپا 151 با موعد تحویل تیر، مرداد و شهریور 1400 و خودرو کوییک. آر با موعد تحویل شهریور سال آینده عرضه  شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز