معاون طرح و برنامه در مراسم تودیع و معارفه معاون بازرگانی داخلی وزارت صمت:

مهمترین اولویت پیش‌روی وزارت صمت موضوع بازار است

۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۴:۳۹:۵۷
کد خبر: ۱۰۷۴۶۴۸
معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت در مراسم تودیع و معارفه معاون بازرگانی داخلی این وزارتخانه تاکید کرد: اولویت نخست و مهمترین مسئله پیش روی امروز وزارت صمت موضوع بازار است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از وزارت صمت، سعید زرندی گفت: مسئولیت اصلی بازار در وزارت صمت نیز با معاونت بازرگانی داخلی است و با توجه به سوابق و تجربیات قبلی آقای عباس قبادی جای امیدواری است، امور بیش از پیش بهبود یابد.

وی افزود: پیچیدگی‌های تنظیم بازار در شرایط حاضر و با لحاظ همه جوانب و شاخص‌های کلان اقتصادی کشور، باید انجام شود و در همین راستا هماهنگی جامع بین بخش‌ها و حتی بین دستگاه‌های مختلف و حوزه نظارتی و اصناف یک ضرورت غیر قابل انکار است.

معاون طرح و برنامه وزارت صمت با اشاره به ضرورت تکمیل و راه‌اندازی همه سامانه های مربوط به لجستیک و توزیع در بخش بازرگانی کشور گفت: متولی این موضوع معاونت بازرگانی داخلی است که باید در این خصوص همت بیشتری به خرج دهد و اقدامات قبلی هر چه سریعتر به سرانجام برسد.

زرندی افزود: ارتباط موثر و تنگاتنگ معاونت بازرگانی داخلی با اصناف در روند تنظیم بازار بسیار گره‌گشا است.

وی اضافه کرد: شفاف‌سازی رویه ها یکی از ملزومات کاری معاونت بازرگانی داخلی است و با توجه به تاکیدات ویژه وزیر صنعت، معدن و تجارت، باید موضوع بازار با نگاه جدید و با اولویت کاهش آسیب به اقشار ضعیف در دستور کار معاونت بازرگانی داخلی قرار گیرد.

گفتنی است؛ با حکم علیرضا رزم حسینی، وزیر صنعت، معدن و تجارت، عباس قبادی به عنوان معاون بازرگانی داخلی این وزارتخانه منصوب شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز