راهکار مبارزه با کرونا در بخش اقتصادی تعطیلی واحدها نیست

۱۳۹۹/۰۸/۱۱ - ۱۵:۱۲:۳۷
کد خبر: ۱۰۸۱۳۷۵
عضو هیات رئیسه اتاق ایران گفت : در حال حاضر در حوزه اقتصادی برای مبارزه با ویروس کرونا راهکار اصلی بستن واحدهای صنفی نیست بلکه تشدید نظارت ها و رعایت پروتکل ها باید بیشتر شود.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از اتاق اصناف ایران، رسول جهانگیری اظهار کرد: در راستای مبارزه با کرونا متولیان فرهنگی نیز باید فعال شوند و از لحاظ فرهنگی هم روی زیر ساخت های رعایت پروتکل های بهداشتی باید کار شود.

وی تصریح کرد: در همه کشورها کرونا وجود دارد اما دیگر کشورها با شرایط تحریم روبه رو نیستند و در این شرایط اقتصادی که مورد ظلم قدرت های بزرگ هستیم و اقتصاد کشور تحت فشار تحریم است، اعمال محدودیت ها کار را سخت تر می کند .

وی با تاکید بر اینکه جان انسان ها نیز در این شرایط بحرانی کرونا در خطر است، اظهار کرد: به همه فعالین اقتصادی واحدهای صنفی و اتحادیه ها اعلام کرده ایم تلاش کنند و رعایت پروتکل های بهداشتی را جدی بگیرند .

جهانگیری تصریح کرد: در صورتی که وضعیت شدیدتر و حادتر شود مجبور هستیم به سمت تصمیمات کلان ملی ستاد کرونا برویم و تعطیلی واحدهای صنفی را اعمال کنیم که با این اقدام ضرر و لطمه تعطیلی به خود اصناف باز می گردد و از اصناف خواسته ایم برای اینکه به سمت تعطیلی نرویم پروتکل ها را به طور جد رعایت کنند .

وی با بیان اینکه باید برای قطع زنجیره ویروس کرونا‌ مصمم تر بود، افزود: با چند راهکار ساده زدن ماسک و رعایت فاصله اجتماعی و نحوه پذیرش ارباب رجوع در هر صنف با توجه به فراخور موقعیت شغلی که دارد میتوان به قطع زنجیره قطع این ویروس کمک کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز