سرپرست جدید معاونت توسعه مدیریت و منابع اعلام کرد:

اصلاح و بازنگری در رویه‌ها، فرآیندها و ساختار وزارتخانـه

۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۰۹:۰۳:۵۰
کد خبر: ۱۰۸۴۸۵۰
سرپرست جدید معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: بازنگری و اصلاح رویه‌ها، فرآیندهای اداری، استخدامی و تشکیلاتی در وزارتخانه و نگاه نوین به منابع انسانی از مهمترین اولویت‌ها در این معاونت است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از وزارت صمت، سعید زرندی که با حفظ سمت معاونت طرح و برنامه به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت منصوب شده است در جلسه با مدیران این معاونت افزود: به دنبال پیوند بین اهداف بودجه وزارتخانه و برنامه‌های تدوین شده می‌باشم و باید منابع را به صورت هدف‌مند هدایت کرد.

وی گفت: نگاه سنتی به موضوعات بودجه، فرآیندها و تشکیلات نمی‌تواند پاسخگوی شرایط امروز کشور باشد.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع تاکید کرد: موضوع تمرکز در سیستم های اطلاعاتی وزارتخانه، توجه ویژه به بخش آی تی و استفاده از استارت اپ ها در ماموریت ها دنبال خواهد شد.

زرندی تصریح کرد: تلاش داریم با هم‌فکری صاحب‌نظران این بخش، برنامه عملیاتی با نگاه نوین در حوزه مختلف چون منابع انسانی، ساختار و تشکیلات سازمانی و بودجه تدوین نماییم.

وی با تقدیر و سپاس از همه معاونان و مدیران قبلی این معاونت که برای اعتلای بخش صنعت، معدن و تجارت تلاش کرده‌اند، افزود: باید بدون در نظر گرفتن برخی ملاحظات اداری و یا مقاومت در برابر تغییر بتوانیم در زمینه ساختار متناسب با شرایط تولید و تجارت اقدام نماییم.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع گفت: آمادگی کامل برای دریافت نظرات و ایده‌های خلاقانه و نوین در زمینه تحول در ساختار، تشکیلات و منابع انسانی هستم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز