اصناف رعایت پروتکل های بهداشتی را کاری جهادی برای حفظ سلامت خود و مردم می‌دانند

۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۴:۲۹:۲۹
کد خبر: ۱۰۸۵۱۵۲
اصناف رعایت پروتکل های بهداشتی را کاری جهادی برای حفظ سلامت خود و مردم می‌دانند
دبیر هیات رئیسه اتاق اصناف ایران گفت: اصناف در رعایت پروتکل های بهداشتی در سراسر کشور مشارکت گسترده ای دارند و رعایت پروتکل های بهداشتی را کاری جهادی برای حفظ سلامت خود و مردم می دانند.

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری برنا به نقل از اتاق اصناف ایران، حسین طاهرمحمدی  افزود: میزان تخلفات در رعایت پروتکل های بهداشتی حوزه اصناف بسیار اندک است و با توجه به اینکه اصناف ویترین جوامع شهری هستند بیشتر دیده می شوند و اگر بخواهیم حوزه اصناف را با دیگر مشاغل در نظر بگیریم درصد رعایت اصناف بالاتر می باشد.
دبیر هیات رئیسه اتاق اصناف ایران اظهار کرد: طبق مصوبه ستاد ملی کرونا که مقرر شده است از ۲۰ آبان ماه تا ۲۰ آذر به مدت یک ماه برای صنوف محدودیت اعمال شود و میزان ساعت کاری صنوف به ساعت ۱۸ تقلیل یابد، امید است با همکاری مردم این اقدام در قطع زنجیره این بیماری تاثیرگذار باشد.
وی تصریح کرد: اصناف در شرایط اقتصادی این روزهای بازار بدون هیچ چشم داشتی طبق بخش نامه ها از تعطیل کردن و یا کاهش میزان ساعات کاری خود دریغ نکردند و از ابتدای شیوع ویروس کرونا پای کار بوده و از کمکی دریغ نکرده اند.
طاهرمحمدی افزود: اتاق های اصناف در سراسر کشور با همکاری بسیج اصناف در سال جاری در استمرار کمک های مومنانه فعالیت های گسترده ای داشتند و به طور مستمر پیشتبانی های لازم را از واحدهای صنفی انجام داده اند .
دبیرهیات رئیسه اتاق اصناف ایران افزود: با توجه به سطح گستردگی بیماری کرونا در جامعه شاهد خود نظارتی در جامعه صنفی هستیم و علیرغم شرایط سخت کسب وکار اقتصادی اصناف به عنوان سربازان عرصه اقتصاد و جهادگران اقتصادی رعایت پروتکل های بهداشتی در راستای حفظ سلامت جامعه کار جهادی می دانند.

نظر شما