اخبار مهم امروز گروه اقتصادی برنا

۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۹:۰۰:۵۲
کد خبر: ۱۰۸۵۲۰۵
اخبار مهم امروز گروه اقتصادی برنا
خبر، مصاحبه و گزارش‌های پر بازدید گروه اقتصادی را هر روز در ساعت 20 در خبرگزاری برنا بخوانید.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا؛ اخبار پر بازدید گروه اقتصادی خبرگزاری برنا را بخوانید:

اولین جلسه هیات عمومی دیوان محاسبات برای بررسی قانون بودجه ۱۳۹۸

اولین جلسه هیات عمومی دیوان محاسبات برای بررسی تبصره ها، بندها و جزء های ماده واحده قانون بودجه سال ۱۳۹۸ کل کشور برگزار شد.


///

تلاش دلالان برای جلوگیری از افت قیمت‌ها

بازارهای کشور در روزهای اخیر با روندی کاهشی روبه‌رو شده‌اند و این مساله می‌تواند خبر بدی برای سوداگران باشد از این رو شاهد، تلاش این گروه برای جوسازی و جلوگیری از کاهش قیمت‌ها بودیم.


///

اقدامات ضد تورمی بانک مرکزی/ تحلیل تحولات اقتصاد کلان

به دنبال تعیین و اعلام هدف تورمی از سوی بانک مرکزی، این بانک در مواجهه با تحولات اقتصادی پیش‌آمده، اقدامات خود در مهرماه 1399 را به‌گونه‌ای تنظیم کرد تا ضمن مدیریت انتظارات تورمی و هدایت نرخ تورم به سمت تورم هدف (22 درصد)، مسئولیت‌های خود در زمینه حفظ ارزش پول ملی (ثبات قیمت‌ها) و کمک به رشد اقتصادی را ایفا کند.


///

وزیر راه و شهرسازی خبر داد؛

ایجاد مسیر ترانزیتی جدید با افتتاح راه‌آهن خواف-هرات

وزیر راه و شهرسازی گفت: اتصال ریلی ایران به کشورهای همسایه و توسعه آن از همه مسیرهای ممکن همواره مورد تاکید بوده و در اولویت قرار دارد و پروژه خواف – هرات در همین راستا در دستور کار قرار گرفت.


///

واکنش بانک مرکزی به شایعات ارزی

بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران بارها تاکید کرده است نرخ های ارز در بازار، نرخ های مطابق با بنیادهای اقتصاد نیست و ریزش حدود ۲۵ درصدی نرخ ارز طی یک هفته در بازار بهترین دلیل برای اثبات تاثیرگذاری کاهش ریسک های غیراقتصادی بر روی کاهش قیمت بازار به سمت نرخ تعادلی پایین تر است.


///

معاون دفتر برنامه‌ریزی تامین، توزیع و تنظیم بازار وزارت صمت اعلام کرد:

قیمت مصوب گوشت مرغ اعلام شد

معاون دفتر برنامه‌ریزی تامین، توزیع و تنظیم بازار وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: قیمت گوشت مرغ گرم برای مصرف کننده 20 هزار 400 تومان تعیین شده و در صورت گرانفروشی با متخلفان برخورد می شود.


///

تقاضای جهانی نفت ضعیف می‌شود

یک مقام آژانس بین‌المللی انرژی انتظار دارد که محدودیت‌های اعمال شده برای مهار کرونا در اروپا، چشم‌انداز تقاضای نفت را تضعیف می‎کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز