وزیر راه و شهرسازی:

آمار ۱۹۴ هزار واحد مسکونی خالی به سازمان امور مالیاتی داده شده است

۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۱۲:۰۶:۳۳
کد خبر: ۱۰۸۶۱۷۸
آمار ۱۹۴ هزار واحد مسکونی خالی به سازمان امور مالیاتی داده شده است
وزیر راه و شهرسازی گفت: سامانه مالیات بر خانه های خالی فعال است و ما لیست خانه هایی که کسب اطمینان شده از خالی بودن، آن را در اختیار سازمان امور مالیاتی گذاشتیم که آخرین آمار 194 هزار واحد بوده که ارسال شده و از طریق کارتابل دولت و در کارتابل سازمان امور مالیاتی قرار گرفت.

به گزارش برنا، «محمد اسلامی»، وزیر راه و شهرسازی، در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: پروژه های اقدام ملی مسکن در سه مرحله در حال پیشرفت است و استان های پیشتاز خانه هایشان را به مردم تحویل دادند و بقیه هم برای 400 هزار واحد، در دست اجراست و در مراحل مختلف به سر می برد. انشالله مردم پول هایشان را پرداخت کنند که پروژه ها سریع تر به ثمر برسد و شاهد باشیم که در خانه هایشان مستقر می شوند.

او در خصوص کنارگذر جنوبی تهران نیز اعلام کرد: انشاالله این کنارگذر را در هفته های آینده افتتاح خواهیم کرد. این پروژه یکی از اقدامات بزرگ و مهم دولت است که برای رفاه مردم و تسهیل در حمل و نقل، صورت گرفته است و این آزادراه، حدودا 160 کیلومتری که از آبیک تا گرمسار ادامه دارد، ترافیک استان های تهران، البرز و قزوین و دسترسی ها به راه های شریانی شمال و جنوب کشور را تسهیل می کند و آماده  هستیم که انشاالله با افتتاح آن شاهد رضایتمندی حداکثری کسانی باشیم که از اتوبان کرج-قزوین، استفاده می کنند.

وزیر راه و شهرسازی در خصوص وضعیت پروتکل های بهداشتی در خطوط هوایی نیز گفت: نظارت پروتکل‌های بهداشتی در سازمان هواپیمایی کشور به صورت مستمر انجام می‌شود.

او در خصوص گران فروشی برخی آژانس های هوایی نیز گفت: تاکنون گزارشات مستندی در خصوص عدم رعایت قیمت ها دریافت نکرده ایم، ضمن اینکه بررسی های کارشناسی در سازمان هواپیمایی کشوری همچنان در جریان است و موضوعی که این در هفته های اخیر مورد بحث قرار گرفت این بود که کنترل ها تشدید شود و اجازه ندهیم که پرواز چارتری، وجود داشته باشد.

اسلامی افزود: کسانی که تحت عنوان آژانس اقدام به خرید بلیط های پرواز های برنامه ای می کردند و بعد با قیمت هایی که خودشان تشخیص می دادند، به فروش می رساندند را در شبکه فروش آژانس ها، آنها را متوقف کردیم و اجازه هم نمی دهیم که کسی بیاید و با سلف خرید پرواز برنامه ای، بلیت چارتری به مردم بدهد و بعد هم بگویند اگر باطل کردید پول پرواز چارتری برنمی گردد.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: این ها را متوقف کردیم و شرکت ها هم همه این موضوع را رعایت می کنند. پرواز چارتری پروازی است که خود چارتر کننده مسافر داشته باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز