مطالب مهم گروه اقتصادی برنا

۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۹:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۹۷۸۹۵
مطالب مهم گروه اقتصادی برنا
مطالب و اخبار مهم گروه اقتصادی امروز، سیزدهم آذرماه که در برنا منتشر شده به شرح زیر است:

          مرغ ارزان می شود

مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی گفت: با توجه به کاهش تقاضا و عرضه نهاده در بازارگاه، قیمت گوشت مرغ روند کاهشی به خود گرفته و در روزهای آینده متعادل می‌شود.

 

قیمت طلا که در هفته های پیش روندی نزولی را در پیش گرفته بود از چند روز گذشته برای بار دیگر شروع به قدرت گرفتن کرده و هم اکنون انتظار می رود که برای بار دیگر قیمت آن به شکل قبل توجهی افزایش یابد.

 

کاهش نرخ رسمی ۱۷ ارز

بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز (پنجشنبه) اعلام کرد که بر این اساس نرخ ۱۶ ارز در مقایسه با دیروز افزایش و نرخ ۱۷ ارز کاهش یافت. نرخ بقیه ارزها نیز نسبت به روز گذشته ثابت ماند.

 

جزئیات پرداخت وام یک میلیون تومانی

بانک مرکزی اعلام کرد: بالغ بر ۲۱ میلیون و ۴۲۱ هزار و ۸۶۳ نفر تاکنون از تسهیلات یک میلیون تومانی سیستم بانکی (طی پنج مرحله) بهره مند شده‌اند که مقرر شده اقساط تسهیلات پرداختی طی ۳۱ قسط از حساب یارانه‌ای ایشان کسر شود.

کارکنان بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی در مجموعه تمامی ادارات و یا شعب حداکثر به تعداد ۵۰ درصد از آنان در شهرهایی با وضعیت قرمز، دو سوم آنان، در شهرهایی با وضعیت نارنجی (از جمله کلان شهرهای تهران، البرز، قم و... و.) سایرین در شهرهایی با وضعیت زرد به میزان ۱۰۰ درصد حضور خواهند یافت.

 

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی از کاهش ۵ هزار تومانی قیمت گوشت در بازار خبر داد و گفت: هم اکنون هر کیلو شقه گوسفندی بدون دنبه با نرخ ۱۰۰ تا ۱۰۳ هزار تومان به مغازه‌دار و با احتساب ۱۰ درصد سود ۱۱۰ تا ۱۱۵ هزار تومان به مصرف‌کننده عرضه می‌شود.

 

 

 

نظر شما