آغاز پیش فروش یک‌ساله ۵ محصول ایران‌خودرو از امروز

۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۱۱:۱۱:۳۸
کد خبر: ۱۱۱۲۲۶۸
آغاز پیش فروش یک‌ساله ۵ محصول ایران‌خودرو از امروز
گروه صنعتی ایران‌خودرو در راستای پاسخ به نیاز بازار طرح پیش‌فروش پنج محصول خود را با موعد تحویل حداکثر ۱۲ ماه را از امروز (چهارشنبه، دهم دی‌ماه) به مدت سه روز اجرا می‌کند.

به گزارش برنا؛ پژو پارس بنزینی، پژو ۲۰۶ تیپ دو، پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای،‌ راناپلاس و سورن‌پلاس محصولات عرضه شده در این طرح هستند.

برای ثبت‌نام از اینجا اقدام کنید.

موعد تحویل همه خودروها، از شهریور تا آذرماه ۱۴۰۰ پیش‌بینی شده است.

مشتریان نهایی برای ثبت‌نام تا حداکثر سه روز پس از پایان مهلت ثبت‌نام، از طریق قرعه‌کشی انتخاب و اعلام خواهند شد.

شماره تلفن ۰۲۱۸۲۲۷۲۷۲۷ مرکز تماس ایران‌خودرو برای پاسخ‌گویی به سوالات هنگام ثبت‌نام در نظر گرفته شده است.

بررسی آمارهای منتشره سامانه کدال حاکی از تولید ۳۴۶ هزار و ۴۸۶ دستگاه خودرو از سوی گروه صنعتی ایران‌خودرو از ابتدای امسال تا پایان آذرماه است که به این ترتیب، بزرگترین خودروساز کشور لقب می‌گیرد.

برپایه این آمارها، تا پایان آذرماه ۲۴۸ هزار و ۷۵۱ دستگاه در گروه پژو، ۴۰ هزار و ۸۷۱ دستگاه در گروه سمند، هشت هزار و ۵۷۶ دستگاه رانا و ۴۰ هزار و ۴۸۴ دستگاه دنا در ایران‌خودرو تولید شد.

در مدت یاد شده، این گروه صنعتی همچنین موفق به تولید ۹۴ دستگاه دانگ‌فنگ، سه هزار و ۱۹۶ دستگاه هایما، چهار هزار و ۳۱۱ دستگاه در گروه وانت و سایر محصولات و ۱۷۰ دستگاه پژو ۲۰۰۸ شد.

در این آمار، تولید ۳۳ دستگاه «تارا» به عنوان خودروی نوبرانه این گروه صنعتی نیز مشاهده می‌شود که برای نخستین بار به جداول آماری ایران‌خودرو راه یافته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز