بورس امروز ۱۰ دی ماه / افت شاخص کل به کانال یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحدی

۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۱۲:۴۳:۲۲
کد خبر: ۱۱۱۲۳۷۷
بورس امروز ۱۰ دی ماه / افت شاخص کل به کانال یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحدی
در پایان معاملات امروز شاخص کل با افت بیش از 13 هزار واحدی به رقم یک میلیون و 398 هزار واحدی رسید و مقاوت 1.4 میلیون واحدی را از دست داد.

به گزارش برنا، در پایان معاملات امروز شاخص کل با افت بیش از13هزار واحدی به رقم یک میلیون و 398 هزار واحدی رسید. شاخص کل هم وزن  نیز با اینکه در ابتدای معاملات رو به رشد بود اما در نیمه دوم معاملات روند منفی داشت و در نهایت با افت 1719 هزار واحدی به رقم 463 هزار و 715 واحدی رسید.

شاخص بورس در هفته های گذشته چندین بار با محدوده حمایتی 1.4 میلیون واحدی برخورد داشته و این محدوده اجازه افت بیشتر شاخص را نداده است اما امروز با این وجود نوسانات متعدد بازار و عرضه حقوقی‌ها ، موجب شد که شاخص کل به کانال 1 میلیون و 300 هزار واحدی سقوط کند که با ادامه این روند اعتماد و تمایل به سرمایه گذاری در بازار سرمایه به شدت کاهش پیدا می کند.

 در پایان معاملات امروز نمادهای شستا، فملی، کگل،تاپیکو،شپنا، شتران و شبندر بیشترین تاثیر را در روند شاخص کل بورس داشتند. همچنین نمادهای ولپارس، شستا، کاما، خودرو، شپنا، سیتا و ثامید پر تراکنش های بازار بودند وبه ترتیب نمادهای پارند، بوعلی، کاما، شستا، شپنا و خودرو بیشترین ارزش معاملات را در بورس اوراق بهاداراز آن خود کردند.

در پایان معاملات امروز نمادهای های برکت، خزر، ثنوسا، خنصیر، دیران، خفنر و وپست از پر تقاضا ترین های بازار بودند و بیشترین صف فروش به نماد بوعلی تعلق داشت پس از آن نمادهای شبریز، انرژی1، غبهنوش، وسخراج، یاقوت و دفارا. بیشترین صف فروش را داشتند. 

در پایان معاملات فرابورس نیز شاخص کل بیش از 243 واحد افت داشت و به رقم 19 هزار و 733 واحد رسید نماد‌های شاروم، چخزر، وسپهر، بپیوند و زملارد از پر تراکنش های بازار بودند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز