بیت‌کوین باز هم رکورد شکست

۱۳۹۹/۱۰/۱۴ - ۱۵:۰۰:۴۹
کد خبر: ۱۱۱۴۵۲۵
بیت‌کوین باز هم رکورد شکست
قیمت بیت‌کوین امروز هم در ادامه روند صعودی خود باز هم رکورد زد و قیمتی را لمس کرد که تاریخ ارزهای مجازی بی‌سابقه بوده است.

به گزارش برنا، در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی بیت‌کوین به عنوان مشهورترین این ارزها باز هم رکورد قیمتی خود را شکست.

به طور کلی بیت‌کوین از اوایل دسامبر ۲۰۲۰ روند صعود قیمت را آغاز کرده و در معاملات امروز از ۳۴ هزار دلار هم عبور کرد. بر همین اساس این ارز مجازی ساعاتی پیش رقم ۳۴ هزار و ۱۰۲ دلار را لمس کرد که معادل رشد حدود ۱۶ درصدی بوده است.

حدود سه هفته پیش بود که در روز ۱۶ دسامبر بیت‌کوین برای نخستین بار در تاریخ معاملاتی خود رقم ۲۰ هزار دلار را پشت سر گذاشت. در واقع طی سه هفته‌ای که گذشت بیت‌کوین حدود ۷۰ درصد رشد قیمت داشته است.

ادامه روند صعود قیمت بیت‌کوین

این ارز در سال ۲۰۰۹ روند معاملاتی خود را آغاز کرد و دلیل رشد آن طی هفته‌های گذشته کاهش ارزش دلار در بازار جهانی و روی آوردن سرمایه‌گذاران به خرید ارزهای مجازی به خصوص بیت‌کوین به عنوان پناهگاهی برای در امان ماندن معضل کاهش ارزش دارایی‌ها و تورم بوده است.

نکته حائز اهمیت اینکه مبادلات ارزهای مجازی به صورت کد به کد بوده و زیر نظر هیچ بانک مرکزی قرار ندارد و برای خرید و فروش آن از فناوری بلاکچین امکان اعمال قوانین پولی از سوی دولت‌ها روی آن وجود ندارد، استفاده می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز