قیمت طلا کاهش یافت

۱۳۹۹/۱۰/۱۶ - ۱۰:۳۱:۴۶
کد خبر: ۱۱۱۵۶۰۵
قیمت طلا کاهش یافت
قیمت طلا با بهبود وضعیت دلار و با تمرکز بر رقابت دور دوم سنای آمریکا در ایالت جورجیا، کاهش یافت.

به گزارش برنا، روز سه شنبه قیمت طلا پس از رسیدن به بالاترین سطح در هشت هفته گذشته کاهش یافت. ارزش دلار آمریکا از پایین ترین سطح چند ساله بهبود یافت، در حالی که انتخابات دور دوم سنا در جورجیا که در واقع تصمیم گیری در مورد آینده محرک های مالی در بزرگترین اقتصاد جهان است، پیش رو است.

هر اونس طلای اسپات با رسیدن به بالاترین حد خود از۹ نوامبر با ۱۹۴۵.۲۶ دلار، ۰.۱ درصد کاهش یافت و به ۱۹۴۴.۱۰ دلار در هر اونس رسید. بعد از سقوط دلار به پایین ترین سطح از آوریل ۲۰۱۸، شمش تا ۲.۵ درصد جهش پیدا کرد، اما از آن زمان به بعد ارزش پول ایالات متحده بهبود یافت.

ایبنا نوشته، انتخابات دور دوم در جورجیا تصمیم می گیرد که کدام حزب سنای ایالات متحده را کنترل کند. انگلیس برای جلوگیری از افزایش موارد COVID-۱۹ وارد تعطیلات ملی جدیدی شد، در حالی که نیویورک اولین مورد ویروس کرونای جدید را ثبت کرد.

با توجه به تسریع بحران ویروس کرونا در ایالات متحده، شاید بانک فدرال به حمایت بیشتر پولی و گسترش فضای نرخ بهره فوق العاده کم برای سال ۲۰۲۳ اشاره کند. آخرین جلسه سیاست گذاری فدرال رزرو ایالات متحده در روز چهارشنبه برگزار می شود.

طلا به عنوان حفاظی در برابر تورم و کاهش ارزش پول در نظر گرفته می شود. در عین حال، نقره با افزایش ۰.۱ درصدی به ۲۷.۲۴ دلار رسید، پلاتین با ۰.۹ درصد کاهش به ۱۰۶۰.۴۷ دلار رسید و پالادیوم با ۰.۳ درصد افزایش به ۲۳۸۰.۱۰ دلار رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز