فعالیت‌های سه ساله در شهرک‌های کشاورزی بی‌نظیر بود

۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۰:۰۵:۲۲
کد خبر: ۱۱۴۱۷۸۰
فعالیت‌های سه ساله در شهرک‌های کشاورزی بی‌نظیر بود
منصوری 3 سال پیش بیابان و مخروبه‌ای را تحویل گرفت و با نگاه علمی و استراتژیک و تحول ‌گرا امروز یک شرکت پویا، اثرگذار در اقتصاد کشور تحویل داده است.

به گزارش برنا، اورنگی رییس سازمان امور اراضی کشور با بیان اقدامات علی اشرف منصوری مدیر عامل سابق شرکت شهرک‌های کشاورزی گفت: منصوری ویژگی‌های منحصربفرد و برجسته‌ای دارد که کمتر مدیری این خصوصیات را دارندکه برخی آن‌ها اشاره می‌شود.

او ادامه داد: در تعهد به انجام وظایف خستگی‌ناپذیری و تلاش شبانه‌روزی  و سلامت بی نظیر هستند، تسلط به کارها و شناخت از استان‌ها و  پی‌گیری کارها به‌طور مستمر ،ارتباط وتعامل خوب با برنامه ریزان ، سیاست‌گذاران ونمایندگان مجلس شورای اسلامی ، دستگاه‌های ملی بسیار موفق عمل کردند.

اورنگی افزود: منصوری فردی ریسک پذیر و تحول گرا بوده و همیشه ایده‌ها و اندیشه‌های نو را در شرکت پیاده کرده و این خود عامل بخش عمده‌ای از توفیقات به‌عمل امده در سه سال اخیر بود  تلاش وسخت کوشی وی در توسعه شهرک‌های کشاورزی گلخانه‌ای ، شیلاتی ودامی در سطح کشور در مدت ‌حضور و‌ ‌مدیریت وی زبانزد همه مدیران و فعالان بخش کشاورزی و کسانی است که با  وی اشنایی دارند  ، این‌ها تنها برخی از مواردی است که منصوری را مدیر موفق دراین شرکت کرده است.

 قدسی مشاور وزیر و مدیرکل اموراستان‌ها وزارت جهادکشاورزی در سخنانی  منصوری را مدیری توانمند و موفق و با کارنامه موفق  در مسوولیت‌های گذشته و فعلی اعلام کرد.

او با اشاره به برخی  اقدامات مثبت منصوری در توسعه و معرفی شهرک‌های کشاورزی در سطح کشور گفت: در سطح کشور پروژه گلخانه ای، شیلاتی ودامی نیست که منصوری اطلاعی کاملی ازان نداشته باشدواین موضوع مدیر را موفق می کند چون شناختی از اقدامات دردست اجرا دارد وبا اطلاعات کامل پیگیر مشکلات و رفع موانع پروژه وتوسعه فعالیت های تولیدی است.و اعلام کردند که وزارت جهاد کشاورزی از توان و تجربیات اقای منصوری در جایگاه مناسبی استفاده خواهد.

 در همین راستا تقی‌خانی تحلیلگر اقتصادی و استاد دانشگاه  گفت: شاید در تغییر تحولات نظام مدیریتی وزارت جهاد کشاورزی به‌ویژه شهرک‌های کشاورزی مفید واقع شود، تغییر به معنای change کار خیلی خوبی است تا مدیری تازه نفس با ایده های جدید و تکمیلی جایگزین مدیر قبلی شود مشروط بر اینکه سیستم وجود داشته باشد یعنی برنامه‌ریزی با اهداف، استراتژی ها و نقشه راهِ رسیدن به چشم انداز طراحی شده باشد.

او افزود: اکثر تغییرات مدیریتی در دستگاه‌های اجرایی   و برخی تغییرات وزارت جهاد کشاورزی متاسفانه revolution یعنی دگرگونی از صفر تا صد نظام مدیریتی و دور خود چرخیدن است منجر به رشد و توسعه شرکت یا سازمانی نمی شود فقط بودجه اعتبارات حیف و میل می‌شود و این رویه غلط است.

تقی‌خانی در ادامه  گفت:  منصوری 3 سال پیش بیابان و مخروبه‌ای را تحویل گرفت و با نگاه علمی و استراتژیک و تحول ‌گرا  امروز یک شرکت پویا، اثرگذار در اقتصاد کشور  تحویل داده است که کاری فوق‌العاده و ماندگار و نمونه بارز مدیریت جهادی  است امیدوارم  سجادی‌پور مدیر عامل کنونی شرکت شهرک‌های کشاورزی سیستم پایه‌گذاری شده را دنبال کند تا به تکامل همان چشم‌انداز تعریف شده برسد و برای وی در این مسوولیت خطیر آرزوی توفیق  در انجام ماموریت‌ها دارم و قطعا با توجه به سوابق درخشان در مدیریت قبلی استان یزد  با کمک ارکان شرکت سربلند و موفق خواهند شد و  برای  منصوری گرانقدر ، تحول‌گرا و خستگی ناپذیر در سنگری دیگر و مهم‌تر نیز  آرزوی موفقیت و سلامتی روز افزون دارم.

عرفانیان مشاور وزیر و رییس گروه مجامع و شرکت‌های وزارت اقدامات و فعالیت‌های  منصوری و مجموعه مدیران شرکت را در سه سال اخیر بی‌نطیر و قابل توجه دانست و اعلام کرد: حفط این سرمایه‌ها برای کشور و تحقق برنامه های اقتصاد مقاومتی و جهش تولید ضروری است و  برای سجادی پور که از مدیران موفق بخش کشاورزی هستند در مسوولیت جدید آرزوی توفیق کرد. 

 سیدجمال سجادی پورعضو هیات مدیره و مدیرعامل کنونی شرکت شهرک‌های کشاورزی به اهمیت توسعه شهرک‌های کشاورزی اشاره و تصریح کرد: در استان‌ها نیازمند بهبود فضای کسب و کار و حذف نگرانی‌های متقاضیان برای شروع فعالیت هستیم که امیدواریم شرکت شهرک‌های کشاورزی بتواند این دغدغه را از میان بردارد.

وی افزود: در حوزه شهرک‌های کشاورزی هم بحث توسعه شهرک‌های دولتی و هم خصوصی را در دستورکار قرار خواهد گرفت.

سجادی پور عنوان کرد: شهرک‌های کشاورزی الگوی کشاورزی کشور محسوب می‌شوند و باید بتوانند کشور را از کشاورزی سنتی به سمت کشاورزی صنعتی پیش ببرند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز