در آیین معارفه رییس هیات مدیره و مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد قشم عنوان شد؛

قشم در ۶ سال گذشته توسعه ای فزاینده و پویا تجربه کرده است

۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۱:۰۳:۳۱
کد خبر: ۱۱۶۹۵۵۵
قشم در  ۶ سال گذشته توسعه ای فزاینده و پویا تجربه کرده است
​عضو هیات مدیره سازمان منطقه آزاد قشم از 6 سال دوران مدیریت عاملی حمیدرضا مومنی به عنوان سال های جهش توسعه در جزیره یاد کرد.

به گزارش برنا به نقل از  روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، پروین فرشچی در آیین معارفه رییس هیات مدیره و مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد قشم ضمن تبریک سمت جدید به علی درویش پور، حضور حمیدرضا مومنی، مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی را خیرمقدم گفته و اظهار داشت: اخلاق‌مداری، عمل‌گرایی، جسارت و جرات همراه با درایت، تیم سازی و انگیزه دادن به افراد تیم و چالش پذیری از صفت‌های بارز مهندس مومنی است.

وی ضمن تأکید بر این مطلب که همکاری با مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد قشم درنهایت تعامل و هم‌افزایی ادامه دارد، گفت: ۲۸ سال از تاریخ تبدیل‌شدن قشم به یک منطقه آزاد می‌گذرد و اگر چند سال حضور مهندس مومنی را با سال‌های قبل مقایسه کنیم شاهد  توسعه فزاینده و پویایی در این دوران نسبت به 22 سال قبل هستیم.

فرشچی با اشاره به دستاوردهای 6 ساله دوران مدیریت عاملی حمیدرضا مومنی ادامه داد: توسعه زیرساخت‌های عمرانی، احیا صنعت شیلات، پتروشیمی، توسعه زیرساخت‌های فرهنگ عمومی، ارتقا نقش مناطق آزاد و از همه مهم‌تر ساختن یک تیم اجرایی باپشتکار ماحصل این تلاش‌ها است.

این مقام مسوول در پایان سخنان خود ضمن آرزوی موفقیت برای علی درویش پور، رییس هیات مدیره و مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد قشم گفت: اطمینان داریم که دکتر درویش پور باهمت و سابقه‌ای که داشته‌اند، راه توسعه منطقه آزاد قشم را ادامه خواهند داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز