با حضور دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و مدیرعامل منطقه آزاد قشم؛

میز خدمات الکترونیک سازمان منطقه آزاد قشم افتتاح شد

۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۵:۰۳:۳۰
کد خبر: ۱۱۶۹۷۶۶
میز خدمات الکترونیک سازمان منطقه آزاد قشم افتتاح شد
«میز خدمات الکترونیک» قشم با حضور مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی کشور، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم افتتاح شد.

به گزارش برنا، «میز خدمات الکترونیک سازمان منطقه آزاد قشم» با هدف ارائه خدمات مناسب به صورت غیرحضوری و کاهش بروکراسی جهت سرعت بخشیدن به فرآیندها و اعلام نتیجه درخواست ها فعالیت خود را آغاز کرده است.

راه اندازی این خدمت گام مهمی در راستای ایجاد شفافیت و افزایش نظارت و حرکت سازمان منطقه آزاد قشم به سوی سازمانی الکترونیک و بدون کاغذ خواهد بود.

میز خدمات الکترونیک سازمان منطقه آزاد قشم با اتصال به سامانه مدیریت های مختلف، در ابتدای امر به ارائه فعالیت های مربوط به مدیریت املاک و مستغلات خواهد پرداخت و طی هفته های آینده مراجعان سایر بخش های سازمان از جمله معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری، کارت شهروندی و... نیز از این خدمات استفاده خواهند کرد.

همچنین مراجعان می توانند پس از احراز هویت و دریافت کد رهگیری مربوط به درخواست های خود؛ پیگیری مراحل مختلف را به صورت مجازی و بدون نیاز به حضور فیزیکی انجام دهند.

میز خدمات الکترونیک سازمان منطقه آزاد قشم

گفتنی است در مراسم افتتاح میز خدمات الکترونیک سازمان منطقه آزاد قشم، حمیدرضا مومنی مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی کشور، علی درویش پور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و جمعی از معاونین و مدیران این سازمان حضور داشتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز