تجهیز جایگاه‌های سوخت به دستگاه بازیافت بخارات بنزین

۱۴۰۰/۰۲/۱۰ - ۱۲:۰۷:۰۲
کد خبر: ۱۱۷۲۶۲۵
تجهیز جایگاه‌های سوخت به دستگاه بازیافت بخارات بنزین
مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان از مجهز شدن جایگاه‌های سوخت کشور به تجهیزات بازیافت بخارات بنزین خبر داد.

به گزارش برنا به نقل از صداوسیما؛ آقای علی تن پوشان با اعلام این خبر افزود: کشور ما به دانش فنی تولید دستگاه VRU یا همان تجهیزات بازیافت بخارات بنزین دست یافته و با تولید انبوه آن بزودی جایگاه‌های عرضه سوخت کشور به این تجهیزات مجهز می‌شوند.
وی با اشاره به نیاز کشور بابت صرفه جویی و تامین و توزیع در مصرف این کالای راهبردی گفت: هم اکنون بخشی از بنزین در هنگام حمل و تخلیه در جایگاه‌های سوخت و همچنین در هنگام انبارش تبخیر می‌شود که این مسئله ضمن هدر رفت بنزین باعث وارد شدن زیان مالی به جایگاه داران می‌شود که با استفاده از این تجهیزات این مشکل مرتفع خواهد شد.
تن پوشان افزود: استفاده از این تجهیزات علاوه بر جلوگیری از هدررفت منابع کشور در کاهش آلودگی‌های زیست محیطی نیز موثر خواهد بود.
مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان با بیان اینکه این دستگاه با اتک به دانش فنی داخلی در حال تولید است گفت: تولید این دستگاه‌ها به صورت صددرصد داخلی سازی شده و موفق به اخذ تاییدیه‌های فنی مورد نیاز جهت عرضه به جایگاه‌های سوخت از طرف شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ایران شده است.
تن پوشان تاکید کرد: این دستگاه با توان بازیافت میزان قابل توجهی بخار بنزین در هر نوبت بارگیری و تخلیه فرآورده نفتی در جایگاه، می‌تواند نقش موثری در جلوگیری از هدر رفت منابع و کاهش الودگی هوا داشته باشد.
وی افزود: با استفاده از این تجهیزات هوشمند، امکان رصد این میزان بازیافت در هر ساعت از شبانه روز توسط مالک و همچنین شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ممکن بوده که این موضوع منجر به کنترل جامع دستگاه‌های نظارتی بر موضوع بهینه‌سازی مصرف سوخت کشور خواهد شد.
مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان همچنین گفت: با تجهیزاتی که در دستگاه مذکور تعبیه شده امکان انتقال هوشمند بنزین بازیافت شده بدون دخالت کاربران جایگاه ممکن بوده که این قابلیت نیاز به جایگاه به استخدام افراد بیشتر را کاهش داده و منجر به کاهش هزینه‌های جانبی نگهداری دستگاه خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز