قیمت خودرو در مدار کاهش

۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۱:۲۶:۴۱
کد خبر: ۱۱۷۲۹۱۷
قیمت خودرو در مدار کاهش
رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو تهران گفت: قیمت خودرو در مقایسه با دو هفته گذشته با کاهش مواجه شده و تقریبا مشابه قیمت‌های قبل از عید است و در چند ماه آینده افزایش قیمت رخ نمی‌دهد.

به گزارش برنا به نقل از اتاق اصناف؛ آقای سعید موتمنی افزود: با کاهش قیمت ارز بازار‌های مختلف مانند بازار سرمایه و خودرو آرام شده است. قیمت خودرو در مقایسه با دو هفته گذشته با کاهش مواجه شده و تقریبا مشابه قیمت‌های قبل از عید است و به تدریج ریزش دارد.

وی گفت: البته بازار رسمی تعطیل است و در مورد بازار غیر رسمی هم به علت تقویت ارزش ریال و کاهش قیمت دلار، خریداری در بازار وجود ندارد. حتی اگر کسی نیاز داشته باشد هم خرید انجام نمی‌دهد. مشتری زمانی برای خرید مراجعه می‌کند که قیمت‌ها ثابت بماند.

موتمنی افزود: در چند ماه آینده افزایش قیمتی نخواهیم داشت و کاهش قیمت هم به عرضه بستگی دارد، برای مثال سایپا در هفته گذشته عرضه خوبی داشته است و هر میزان عرضه افزایش یابد، اختلاف قیمت کارخانه با بازار کمتر می‌شود.
رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو تهران در مورد بازار خودرو‌های خارجی نیز گفت: در مورد خودرو‌های خارجی هم رکود کامل در بازار است و تقاضا تقریبا صفر است.

 

 

نظر شما