ماجرای ضرب و شتم مشتری بانک رفاه چه بود؟

۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۱۰:۵۲:۴۵
کد خبر: ۱۱۸۰۵۸۳
ماجرای ضرب و شتم مشتری بانک رفاه چه بود؟
مدیر روابط عمومی بانک رفاه کارگران در خصوص جزئیات فیلم منتشر شده از ضرب و شتم یکی از مشتریان این بانک توضیح داد.

بهرام فرهی ، مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک رفاه کارگران درباره فیلم منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر ضرب و شتم یک زن در یکی از شعبه های این بانک به خبرنگار برنا گفت:  این ماجرای تلخ مربوط به تیرماه سال 99 است و در همان زمان و پس از اطلاع مدیریت بانک، کارمند مذکور به فوریت از کار تعلیق و با ارجاع پرونده به کمیته انضباطی بانک، نامبرده از بانک اخراج شد.

او با تاکید بر اینکه "رفتار کارمند بانک اصلا قابل توجیه نیست"، گفت: طبق مستنداتِ پلیس مطابق با فیلم دوربین‌های مداربسته داخل شعبه، در روز حادثه، آن خانم با مدرکی جعلی قصد برداشت وجه داشتند، اما بعد از مخالفت کارمند بانک، ایشان اقدام به برهم زدن نظم بانک، شکستن شیشه‌‌های داخل بانک و فحاشی کرد و در نهایت آن اتفاق تلخ از طرف یکی از کارمندان شعبه رقم خورد.

فرهی ادامه داد: قطعا رفتار کارمند سابق بانک، به هیچ وجه قابل پذیرش نبود و خط قرمز بانک رفاه، حفظ کرامت مشتریان و رعایت دقیق منشور اخلاقی بانک، بوده، هست و خواهد بود.

او تاکید کرد: خدمات انبوه همکارانمان بویژه در شعب مراکز درمانی و بالاخص در ایام کرونا بر کسی پوشیده نیست و ما در همین ایام، چندین همکار عزیزمان را از دست دادیم، به همین دلیل هرگز اجازه نمی‌دهیم رفتار غیراخلاقی یک فرد، زحمات خالصانه انبوه کارکنان بانک را زیر سوال ببرد.

مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک رفاه در پایان خاطرنشان کرد: اینکه چرا با گذشت نزدیک به یک سال از این ماجرا و برخورد قاطع بانک با فرد خاطی، این ویدیو دوباره در فضای مجازی منتشر شده، قابل تامل است، اما لازم می‌دانم همینجا یک بار دیگر از طرف بانک رفاه بابت این رویداد تلخ عذرخواهی کنم و اطمینان بدهم که همه تلاش همکاران ما ارتقای سطح خدمت رسانی به ارباب رجوع و حفظ کرامت مشتریان عزیز است.

نظر شما