در نشست مجازی همکاری‌های مشترک جمهوری اسلامی ایران و سوئد مطرح شد:

توسعه همکاری‌های صنعتی و تجاری ایران و سوئد

۱۴۰۰/۰۴/۱۲ - ۱۶:۱۲:۰۶
کد خبر: ۱۲۰۱۵۲۰
توسعه همکاری‌های صنعتی و تجاری ایران و سوئد
سرپرست دفتر اروپا و آمریکای سازمان توسعه تجارت ایران از برگزاری نشست مجازی همکاری‌های مشترک جمهوری اسلامی ایران و سوئد با حضور سفرای دو کشور، مقامات وزارت امور خارجه خبر داد.

به گزارش برنا به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، محمدرضا کریم‌زاده با بیان این خبر اظهار داشت: در این سمینار طرفین بر توسعه همکاری‌های صنعتی و تجاری، برگزاری همایش‌های تجاری، اعزام و پذیرش هیات‌های تجاری، برگزاری نمایشگاه‌ها و برگزاری اجلاس کمیسیون مشترک با مسئولیت وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران و وزارت تجارت خارجی سوئد تاکید کردند.
وی افزود: در این دیدار دو طرف ابراز امیدواری کردند با آغاز به کار دولت جدید در ایران ضمن گسترش طیف همکاری‌های دو جانبه و افزوده شدن بر حجم مناسبات و روابط اقتصادی، با رفع تحریم‌ها و حل و فصل مشکلات بانکی شاهد گسترش روزافزون روابط اقتصادی و تجاری میان ایران و سوئد باشند.  
سرپرست دفتر اروپا و آمریکا دامه داد: توسعه‌ی روابط در حوزه‌های انرژی‌های پاک، حمل و نقل، ارتباطات و فناوری اطلاعات، انرژی، نفت و گاز و پتروشیمی، حوزه‌ی سلامت و بهداشت در این نشست مورد تاکید قرار گرفت و در پایان شرکت‌های مطرح ایرانی و سوئدی به معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های خود پرداختند.
گفتنی است، وبینار بررسی همکاری‌های اایران و سوئد در محل اتاق بازرگانی ایران با حضور سفرای دو کشور، مقامات وزارت امور خارجه و نمایندگان دفتر اروپا و آمریکا سازمان توسعه تجارت ایران برگزار شد.

نظر شما