رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم؛

یکپارچگی کارکردی رکن اصلی موفقیت قشم برای تبدیل شدن به مقصد نخست گردشگری کشور است

۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۰۸:۵۱:۰۹
کد خبر: ۱۲۰۵۴۴۶
رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: یکپارچگی کارکردی بین مسوولان سازمانی و شهرستان در کنار همراهی مردم، رکن اصلی موفقیت قشم برای تبدیل شدن به مقصد نخست گردشگری کشور است.

به گزارش برنا از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، علی درویش پور در دیدار با امام جمعه شهرستان سوزا، شهردار، اعضای شورای اسلامی و معتمدان این شهر که با حضور جمعی از معاونان و مدیران این سازمان همراه بود، ضمن گوش سپردن به نقطه نظرات مردم و مسوولان این شهر گفت: اولویت اصلی ما، تکریم مردم و ساکنان قشم به عنوان صاحبان اصلی جزیره است.

وی همکاری تک تک مردم، اعم از مسوول و قشموند را عامل اصلی توسعه جزیره دانست و افزود: برای تحقق توسعه این منطقه در حوزه های عمرانی، اقتصادی و گردشگری، همه مسوول هستند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با تاکید بر این نکته که هر روستای قشم قابلیت تبدیل شدن به یک ظرفیت گردشگری و معرفی در سطح ایران و جهان را دارد، گفت: اقتصاد دریامحور نیز یکی از ظرفیت های این جزیره است که کمتر مورد توجه قرار گرفته و پتانسیل ارزشمندی جهت اشتغالزایی، گردشگری و ارزآوری می باشد.

گفتنی است،  رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم امروز یک شنبه 20 تیرماه به همراه جمعی از معاونان و مدیران این سازمان از ظرفیت های روستای دیرستان و شهر سوزا بازدید کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز