بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت افتتاح شد

۱۴۰۰/۰۷/۱۸ - ۱۰:۱۲:۳۵
کد خبر: ۱۲۴۴۵۷۶
بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت افتتاح شد
- بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت با حضور بیش از ۱۹۰ شرکت داخلی و خارجی از کشورهای چین، ترکیه، آلمان و کشورمان آغاز به کار کرد.

به گزارش برنا، این نمایشگاه از امروز به مدت چهار روز (تا ۲۱ مهرماه)‌ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با حضور بیش از ۱۹۰ شرکت داخلی و خارجی برگزار می‌شود.

در آیین افتتاح این نمایشگاه، مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران، تنی چند از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران حضور داشتند.

«هاشم حکمه» رئیس هیات مدیره شرکت بازرگانی بین‌المللی ایدرو به عنوان برگزارکننده نمایشگاه اظهار داشت: این نمایشگاه در زیرگروه‌های ماشین‌آلات و خطوط تولید، تجهیزات صنعتی و کارگاهی، ابزارآلات، صنایع پیشرفته، اتوماسیون صنعتی، خدمات فنی، مهندسی و مشاوره‌ای، تجهیزات ایمنی و بهداشت، فروش و خدمات پس از فروش و غیره برگزار می‌شود.

وی بیان‌داشت: بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت تهران در فضای نمایشگاهی ۶ هزار و ۳۰۰ مترمربعی و همچنین ۲ هزار و ۷۰۰ متر مربع فضای آزاد هر روز از ساعت ۹ تا ۱۷ پذیرای علاقه‌مندان و صنعتگران است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز