در مسیر سیاست‌های اشتغالی دولت سیزدهم رخ داد:

بهره‌برداری ۵ طرح توسعه‌ای پگاه تهران با توان داخلی

۱۴۰۰/۰۸/۲۲ - ۱۱:۱۲:۱۵
کد خبر: ۱۲۶۰۲۹۰
همزمان با ۶۷ سالگی شرکت صنایع شیر ایران و با حضور مدیرعامل صنایع شیرایران (پگاه) ۵ طرح توسعه‌ای در شرکت پگاه تهران افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش برنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، در این مراسم عبداله قدوسی مدیرعامل صنایع شیر ایران  با اشاره به سیاست های توسعه‌ای پگاه و رشد زیرساخت ها در شرکت صنایع شیر ایران گفت: پروژه‌های افتتاح دستگاه استریلایزرUHT، دستگاه سپراتور نازل ماست چکیده و یونانی و دستگاه بسته‌بندی کره ۵۰ و ۱۰۰ گرمی بنهیل و مونیتورینگ و اتوماسیون واحد هوای فشرده با استفاده از تخصص داخلی به بهره‌برداری رسید تا ظرفیت تولید بیش از پیش ارتقا یابد.

وی با اشاره شصت و هفتمین سالروز تاسیس پگاه ادامه داد: شرکت صنایع شیر ایران با سابقه درخشان خود در بومی سازی صنعت همواره تاکید بر ایجاد اشتغال داشته و هم اکنون با  ۱۰ هزار نفر اشتغال مستقیم گام های بزرگی در مسیر اهداف سیاست های اشتغالزای دولت سیزدهم برداشته است.

وی افزود: افتخار می‌کنیم پگاه با رویکرد سلامت محوری درعمل به مردم ایران و ۳ نسل از ملت ثابت کرده که  توانسته و همچنان جایگاه خود را حفظ کرده و برای آینده برنامه ریزی‌های بزرگتری در تکمیل زنجیره صنعت لبنیات و رکورد زنی های جدید دارد.

او تاکید کرد: با رویکردهای جدید دولت سیزدهم این راه برای برند ملی پگاه ادامه دارد و این روز یاد آور وظیفه تک تک ما در قبال مردم و سلامت جامعه است.

گفتنی است، در این مراسم و با حضور رئیس هیئت مدیره و معاونین مدیرعامل صنایع شیر ایران دو دستگاه تریلر حمل شیر و لیفتراک دیزلی ۳ تنی نیز به بهره‌برداری رسید.

نظر شما