برترین ماشین لباسشویی ایرانی موجود در بازار

۱۴۰۰/۰۸/۲۸ - ۱۱:۱۶:۴۷
کد خبر: ۱۲۶۳۱۱۹
انتخاب یک ماشین لباسشویی می‌تواند اهمیت زیادی داشته باشد. زیرا این وسیله برای شما مانند یک دستیار عمل می‌کند و باعث می‌شود کارهایتان را سریع‌تر و بهتر انجام دهید.

به گزارش برنا، در حال حاضر با توجه به این‌که برندهای مطرح خارجی امکان حضور در بازار ایران را ندارند، تولیدکنندگان لوازم خانگی ایرانی تلاش می‌کنند تا با طراحی و ساخت لباسشویی‌های مدرن و پیشرفته جای خالی لباسشویی‌های خارجی را پر کنند. اگر در جستجوی برترین ماشین لباسشویی ایرانی موجود در بازار هستید، ما در این مقاله قصد داریم چهار لباسشویی از چهار برند مطرح ایرانی را به شما معرفی کنیم. هرکدام از این دستگاه‌ها دارای قابلیت‌ها و امکانات مختلفی هستند که می‌توانند روند شستشوی لباس‌ها را برای کاربران راحت و آسان کنند. همچنین از نظر میزان مصرف انرژی همه آنها جزء کم مصرفترین لباسشویی‌های بازار به حساب می‌آیند و هزینه‌های انرژی خانه شما را به میزان زیادی کاهش می‌دهند. اگر علاقه‌مند هستید با بهترین ماشین‌های لباسشویی ایرانی آشنا شوید، این مقاله را تا انتها دنبال کنید.

ماشین لباسشویی دوو مدل LIFE DWK-Life821GB

یکی از لباسشویی‌های جدید و پرطرفدار، لباسشویی دوو مدل LIFE DWK-Life821GB است. این محصول باکیفیت و کارآمد توانسته نظر بسیاری از مصرف‌کنندگان را به خود جلب کند. دوو برای آسان‌تر کردن استفاده از این دستگاه، یک درب بزرگ برای آن طراحی کرده تا کاربران بتوانند بدون دردسر لباس‌های خود را درون آن بریزند یا از آن خارج کنند. ماشین لباسشویی ۸ کیلویی دوو، علاوه بر کارایی بالا می‌تواند جلوه‌ای خاص و مدرن به آشپزخانه شما ببخشد.

این لباسشویی به فناوری نانو سیلور مجهز است که موجب می‌شود بوی نامطبوع لباس‌ها و باکتری‌های موجود در آن‌ها از بین برود. از دیگر قابلیت‌های ماشین لباسشویی دوو مدل LIFE DWK-Life821GB، فناوری دایرکت درایو است که موتور به طور مستقیم به محفظه درام متصل می‌شود و دیگر خبری از تسمه نیست. این قابلیت می‌تواند لرزش دستگاه را به حداقل برساند، عمر دستگاه را افزایش دهد و در مصرف انرژی صرفه‌جویی کند.

از دیگر امکانات این مدل لباسشویی دوو سیستم حباب‌ساز آن است که با هدایت مواد شوینده به بافت لباس‌ها، موجب می‌شود تا کیفیت شستشو به میزان زیادی بهبود پیدا کند. از دیگر خصوصیات این دستگاه می‌توان به سیستم شستشوی پاششی، برنامه شستشوی لباس کودک، کنترل لمسی، هیتر سرامیکی، بالانس خودکار لباس‌ها، درب بزرگ ۵۰ سانتی‌متری، ذخیره تنظیمات دلخواه و … اشاره کرد. همچنین ماشین لباسشویی دوو مدل LIFE DWK-Life821GB توانسته برچسب انرژی A+++ را بدست آورد که تا ۳۵ درصد در مصرف انرژی برق صرفه‌جویی می‌کند.

WhatsApp Image 2021-11-19 at 9.26.14 AM

مشخصات کلی ماشین لباسشویی دوو مدل LIFE DWK-Life821GB

 

ابعاد

۶۰۰x۶۳۰x۸۲۵ میلیمتر

صفحه نمایش

LED

نوع موتور

دایرکت درایو

سرعت چرخش موتور

۱۴۰۰ دور در دقیقه

ظرفیت دیگ

۸ کیلوگرم

لوله ورودی آب سرد و گرم

تک ورودی

وزن

۶۸ کیلوگرم

نوع مخزن

درب از جلو

برچسب مصرف انرژی

A+++

زاویه باز شدن درب

۱۵۰ درجه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

WhatsApp Image 2021-11-19 at 9.26.13 AM

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-84608

از بهترین و جدیدترین ماشین لباسشویی‌های برند اسنوا، مدل SWM-84608 آن است. این لباسشویی به خاطر استقبال زیاد از مدل قدیمی‌تر آن یعنی مدل SWM-843 طراحی و روانه بازار شد.

سان اسنوا با اضافه کردن امکانات و قابلیت‌های جدید و تجهیز آن به فناوری‌های پیشرفته این محصول را به بازار معرفی کردند. ویژگی حباب‌ساز ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-84608 برای لباس‌هایی که باید با آب سرد شسته شوند بسیار مفید است، زیرا کمک می‌کند تا پودر لباسشویی به خوبی در آب سرد حل شود و بر روی لباس‌ها هیچ نشانه‌ای از سفیدک به جا نماند. همچنین این ویژگی با ایجاد فاصله بین درام و لباس‌ها، از بافت پارچه محافظت می‌کند و طول عمر لباس را افزایش می‌دهد.

مشخصات کلی ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-84608

ابعاد

۶۳۵x۵۹۵x۸۵۰ میلیمتر

صفحه نمایش

LED لمسی

نوع موتور

دایرکت درایو

سرعت چرخش موتور

۱۴۰۰ دور در دقیقه

ظرفیت دیگ

۸ کیلوگرم

لوله ورودی آب سرد و گرم

تک ورودی

وزن

۶۷ کیلوگرم

نوع مخزن

درب از جلو

برچسب مصرف انرژی

A+++

زاویه باز شدن درب

۱۵۰ درجه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU-94407ST

این ماشین لباسشویی با ظرفیت ۹ کیلوگرم یکی از برترین محصولات تولیدی برند پاکشوما است. این دستگاه درب از جلو دارای موتوری قدرتمند است که می‌تواند با سرعت ۱۴۰۰ دور در دقیقه، لباس‌ها را آبگیری کند. ماشین لباسشویی پاکشوما در رده دستگاه‌های کم‌مصرف قرار می‌گیرد زیرا توانسته برچسب مصرف انرژی A+++ را بدست آورد.

از ویژگی بارز این ماشین لباسشویی دارا بودن ۱۶ برنامه شستشوی از پیش تعریف شده است که فرآیند شستشو را برای لباس‌ها و پارچه‌های مختلف آسان و راحت می‌کند. ظرفیت ۹ کیلویی این دستگاه باعث می‌شود که کاربران آن بتوانند میزان بیشتری از البسه کثیف خود را شستشو کنند و از تعداد دفعات شستشو بکاهند. ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU-94407ST جزء لباسشویی‌های کم‌صداست و در حالت عادی فقط ۵۹ دسی‌بل صدا ایجاد می‌کند. همچنین میزان سروصدای آن در حین فرآیند آبکشی ۷۸ دسی‌بل است.

 

 

WhatsApp Image 2021-11-19 at 9.26.13 AM (1)

مشخصات کلی ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU-94407ST

ابعاد

۶۰۰x۵۰۰x۸۵۰ میلیمتر

صفحه نمایش

LED

نوع موتور

تسمه‌ای

سرعت چرخش موتور

۱۴۰۰ دور در دقیقه

ظرفیت دیگ

۹ کیلوگرم

لوله ورودی آب سرد و گرم

تک ورودی

وزن

۷۵ کیلوگرم

نوع مخزن

درب از جلو

برچسب مصرف انرژی

A+++

زاویه باز شدن درب

۱۸۰ درجه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ماشین لباسشویی جی‌پلاس مدل GWM-K946S

 

یکی دیگر از برترین ماشین لباسشویی‌های ایرانی ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM-K946S که جزء جدیدترین محصولات این برند به شمار می‌آید. این لباسشویی ۹ کیلویی دارای امکانات و قابلیت‌های متعددی است که باعث شده به یک لباسشویی منحصربفرد و خاص تبدیل شود. لباسشویی جی‌پلاس مجهز به نمایشگر LED لمسی است که استفاده از آن را راحت‌تر و لذت‌بخش‌تر می‌کند. همچنین موتور هوشمند مجهز به فناوری اینورتر اکو آن موجب می‌شود که لرزش ماشین لباسشویی به پایین‌ترین حد ممکن برسد و کمترین صدا را داشته باشد.

ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM-K946S دارای ۱۶ برنامه شستشوی متنوع است و برای شستن لباس های‌رنگی، برنامه‌ی ویژه دارد. از دیگر ویژگی‌های این ماشین لباسشویی می‌توان به برنامه شستشوی سریع، برنامه شستشوی لباس‌های خیلی کثیف و برنامه شستشوی لباس کودک اشاره کرد. همچنین اگر می‌خواهید در طول شب لباس‌های خود را بشویید و نگران سروصدای لباسشویی هستید، ماشین لباسشویی جی‌پلاس یک برنامه خاص برای آن دارد که طبق آن شستشو در شب با حرکات آرام دیگ و صدای کم انجام می‌شود.

 

 مشخصات کلی ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM-K946S

ابعاد

۶۰۰x۵۸۰x۸۵۰ میلیمتر

صفحه نمایش

LED لمسی

نوع موتور

تسمه‌ای

سرعت چرخش موتور

۱۴۰۰ دور در دقیقه

ظرفیت دیگ

۹ کیلوگرم

لوله ورودی آب سرد و گرم

تک ورودی

وزن

۷۵ کیلوگرم

نوع مخزن

درب از جلو

برچسب مصرف انرژی

A+++

زاویه باز شدن درب

۱۸۰ درجه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کلام آخر

برای آن‌هایی که به دنبال خرید ماشین لباسشویی ایرانی هستند، برندهای دوو، اسنوا، پاکشوما و جی‌پلاس، لباسشویی‌هایی با‌کیفیت و مجهز به آخرین فناوری روز دنیا طراحی و روانه بازار کرده اند. در این مقاله ما به معرفی چهار محصول پرطرفدار این چهار برند پرداختیم و از ویژگی‌ها و امکانات هرکدام سخن گفتیم. این جهار ماشین لباسشویی همگی جزء دستگاه‌های مدرن و باکیفیت بازار به شمار می‌آیند و می‌توانند روند شستشوی لباس را بسیار ساده و آسان کنند. شما می‌توانید با خیالی آسوده و با توجه به شرایط و نیازهای خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید و هیچ نگرانی بابت گارانتی و خدمات پس از فروش آن‌ها نداشته باشید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز