اعلام زمان اجرای اخذ مالیات از خانه‌های لوکس / اطلاعات ۱۲ هزار خانه خالی نهایی شده است

۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۲:۵۲:۲۰
کد خبر: ۱۲۸۵۹۹۹
اعلام زمان اجرای اخذ مالیات از خانه‌های لوکس /  اطلاعات ۱۲ هزار خانه خالی نهایی شده است
رییس مرکز تنظیم مقررات سازمان امور مالیاتی اعلام کرد: براساس اطلاعاتی که از خانه‌های لوکس در اختیار سازمان امور مالیاتی قرار دارد پیش‌بینی می شود طی چند روز آینده اخذ مالیات از خانه‌های لوکس عملیاتی شود.

به گزارش برنا، "محمد برزگری"در خصوص زمان دریافت مالیات‌ از خانه‌های لوکس گفت: جهت دریافت مالیات از خانه‌های لوکس براساس اطلاعاتی که در اختیار سازمان امور مالیاتی قرار دارد، اقدامات در جریان است و پیش‌بینی می شود  طی دو تا سه روز آینده از طریق درگاه سازمان امور مالیاتی ابلاغ شود.

رییس مرکز تنظیم مقررات سازمان امور مالیاتی ادامه داد: براساس اطلاعاتی که از نیروی انتظامی برای خودروهای لوکس به دست سازمان امور مالیاتی رسیده، تعیین مالیات کردیم. مالیات براساس آمار این خودروها تقریبا 5600 میلیارد تومان است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر سازمان امور مالیاتی سامانه‌های خود را برای آغاز مالیات‌ستانی از خانه‌های خالی آماده کرده است گفت:به محض اینکه اطلاعات از وزارت راه و شهرسازی به دست سازمان امور مالیاتی برسد، مطالبه مالیات‌ها را آغاز خواهیم کرد. همچنین  اطلاعات 12 هزار خانه خالی نهایی شده است و تنها دو هزار خانه با توجه به فرصت 120 روزه مشمول مالیات هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز