وزیر راه خبر داد

آغاز عملیات اجرایی یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن

۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۱۲:۰۶:۲۴
کد خبر: ۱۳۲۷۳۸۳
وزیر راه و شهرسازی گفت: عملیات اجرایی یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحد در کل استان‌ها آغاز و برای ساخت ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار واحد زمین آماده شده است.

به گزارش برنا، رستم قاسمی گفت: برخی از پروژه‌های اقدام ملی پیشرفت ۸ الی ۹ درصدی داشته که این پروژه‌ها با نهضت ملی ادغام شد.

وی ادامه داد: عملیات اجرایی یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحد در کل استان‌ها آغاز شده است و برای ساخت ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار واحد زمین آماده شده است. وی افزود: برنامه ما این است تا شهریور ماه عملیات اجرایی ۲ میلیون واحد را شروع کنیم.

وزیر راه و شهرسازی درباره اقدامات این وزارتخانه برای کاهش اجاره بها گفت: اگرچه صنوف و بنگاه‌های املاک زیر مجموعه‌ی وزارت صمت هستند و با همکاری وزارت صمت به ستاد تنظیم بازار بسته‌ای پیشنهادی پرداخت ودیعه مسکن، تعیین سقف اجاره بها و ورود بنگاه‌های مسکن به سامانه‌ی زمین و مسکن ارائه کردیم.

رستم قاسمی در رابطه با زمان ثبت نام مستأجران برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن گفت: در طی ۲ سال گذشته تسهیلات ودیعه مسکن پرداخت شد و بزودی نیز زمان ثبت نام تسهیلات ودیعه را در سایت زمین و مسکن اعلام می‌کنیم.

وی درباره قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت افزود: بر اساس این طرح به تعدادی از افراد معرفی شده زمین با سند تعلق گرفت و هزار نفر در این طرح ثبت نام کردند.

انتهای پیام/

نظر شما