صبح امروز انجام شد؛

امضا تفاهم نامه همکاری وزارت کار با فروشگاه زنجیره‌ای رفاه

۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۰:۲۹:۴۲
کد خبر: ۸۱۱۸۷۴
امضا تفاهم نامه همکاری وزارت کار با فروشگاه زنجیره‌ای  رفاه
تفاهم نامه همکاری بین وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه با حضور مدیر عامل شرکت رفاه و معاون امور تعاون، کار و رفاه اجتماعی امضا شد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا، «رسول محمدی»، عضو هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه در ابتدای این جلسه گفت: به منظور توسعه مسئولیت اجتماعی خود اقداماتی را انجام دادیم. در ماه مبارک رمضان با همکاری هلال احمر کمپینی تشکیل دادیم که با استقبال زیادی روبرو شد که در آن به مادران بی بضاعت و شیرده کمک هایی انجام شد.

وی گفت: در این کمپین 20هزار بسته موادغذایی توزیع شد که جز یکی از پروژه های موفق هلال احمر و شرکت رفاه بود و پس از آن تصمیم گرفتیم که در ماه های محرم و صفر نیز این کمپین را اجرا کنیم.

محمدی افزود:در حال حاضر که تامین گوشت با مشکلاتی مواجه شده است بخشی از شرکت های تعاونی می توانند به عنوان تامین کننده مشغول فعالیت شوند که ما به عنوان مجموعه فروشگاه های رفاه می توانیم در این راستا به آنها کمک کرده  و فروششان را تضمین کنیم.

مدیر عامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه عنوان کرد: در حوزه صنایع دستی هم کارهایی انجام شده که می توانیم معرف خوبی برای این صنف باشیم و آنها را به شرکت هایی که توان تامین کننده داشته باشند معرفی کنیم و چنانچه بتوانیم در حوزه مالی این صنف را کمک کنیم کار ارزشمندی انجام داده ایم.

در ادامه «محمدجعفر کبیری»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: به مجموعه فروشگاه های رفاه بابت جلب اعتماد عمومی تبریک می گویم و به نوبه خود در تلاش هستیم به رفاه و مجموعه هایی نظیر آن که علاوه بر کار اقتصادی، کار اجتماعی را هم دنبال می کنند، کمک کنیم.

کبیری بیان کرد: برنامه هایی برای توسعه بازارهای آنلاین داریم که با این تفاهم نامه گام اول آن برداشته می شود که امیدواریم اتحادیه ها با شرکت رفاه همکاری های لازم را انجام دهند.

وی  گفت: با این مصرف کنندگان کالای باکیفیت و قیمت مناسب در اختیارشان قرار می گیرد و تولیدکنندگان ما دغدغه های تولیدشان کم می شوند.باید با برنامه ریزی لازم باید به سمت تولیدات بازار محور برویم که برای این کار حمایت عملیاتی رفاه را نیاز داریم.

photo_۲۰۱۹-۰۲-۱۳_۰۹-۳۴-۴۴

محدی تصریح کرد:در کرج به عنوان محل عرضه صنایع دستی به صورت دائمی نمایشگاهی در اختیار کسانی که در این صنف مشغول هستند بگذاریم که برای شروع کار بسیار مهم و مفید است.

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: بازار شب عید موضوع مهمی در این ایام سال است. در برخی از نقاط کشور به ویژه نقاط مرزی صنایع دستی ای تولید می شود که امیدواریم با کمک فروشگاه رفاه به پایتخت برسد.

محمدی در ادامه افزود: فضای 700-600 متری در کرج را در اختیار صنایع دستی قرار می دهیم و تلاش مان بر این است که هر ماه  یک استان به آنها اضافه شود.

نظر شما