دغدغه شما را برای خرید تور اروپا کاملا درک می‌کنیم!

۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۱:۰۳:۱۷
کد خبر: ۸۴۶۸۳۸
دغدغه شما را برای خرید تور اروپا کاملا درک می‌کنیم!
در رابطه با اخذ ویزای شینگن این نکته را هم در نظر داشته باشید که اخذ ویزای شینگن کار سخت و نفس گیری نیست که بخواهید برای آن چند 10 میلیون تومان پرداخت کنید.

 

من امیرحسین رحیمی هستم. سالهاست که در زمینه اخذ ویزا و فروش تور‌های اروپائی فعالیت می‌کنم.من دغدغه شما را می‌دانمو به خوبی آن‌ها را درک می‌کنم.کاملا حق دارید که نگران ریجکت شدن ویزا و پرداخت هزینه‌ها برای خرید تور اروپا داشته باشید.بعضی از شماهیچ اطلاعاتی در رابطه با اخذ ویزا ندارید و یا اصلا به فکر ویزا گرفتن نبوده اید اما گروهی دیگر از شما نیز برای بار چندم است که دارید ویزا می‌گیرید! اما من برای هر دو گروه شما حرف های تازه ای دارم.

درباره کلاهبرداری های ویزای شینگن چه می‌دانید؟

اخذ ویزای شینگن با مدارک جعلی و غیرواقعی به هیچ عنوان امکان پذیر نیست.تمامی مدارکی که شما به سفارت کشور مقصد ارائه می‌کنید، توسط افسران ویزا استعلام می‌شود.در خیلی از موارد آژانس‌ها و کارگزاران ویزای شینگن به مسافران خود پیشنهاد می‌کنند که مدارک غیر واقعی ارائه کنند. پیشنهاد می‌کنم کمی تحقیق کنید و پول و وقت خود را الکی هدر نکنید! بیشتر مدارک غیر واقعی که به سفارت‌خانه های شینگن ارائه می‌شود، مربوط به تمکن مالی و گردش حساب می‌باشد. با کمی تفکر می‌توانید متوجه شوید که این کار از پایه و اساس اشتباه است.اجازه بدهید که یک حقیقت را برای شما بیان کنم. شما مدارک مالی خود را به صورت دروغ به سفارت خانه ارائه می‌کنید. با فرض اینکه این مدارک استعلام نمی‌شود، شما موفق به اخذ ویزا می‌شوید. اما یک سوال مهم و آن هم این که شما با چه پولی می‌خواهید به این کشور سفر کنید؟! کمترین نرخ بلیط هواپیما برای ارزان ترین شهر اروپایی، حدودا بین 5،000،000 تا 6،000،0000 تومان می‌باشد. رزرو هتل در این همین شهر برای یک نفر حدودا شبی 1،100،000 تا 1،500،000 تومان می‌باشد. شما نیاز به غذا ندارید؟ از موزه‌ها بازدید نمی‌کنید؟تفریح و گشت و گذار ندارید؟؟می‌توانید برای باقی مدارکی که به شما پیشنهاد می‌شود دروغین ارائه کنید نیز همین تفکر را داشته باشید!

در رابطه با اخذ ویزای شینگن این نکته را هم در نظر داشته باشید که اخذ ویزای شینگن کار سخت و نفس گیری نیست که بخواهید برای آن چند 10 میلیون تومان پرداخت کنید. شما هزینه‌ای که برای اخذ ویزای شینگن پرداخت می‌کنید شامل پر کردن فرم ویزای شینگن، رزرو بلیط رفت و برگشت هواپیما، بیمه مسافرتی، رزرو هتل، تعیین وقت سفارت و هزینه‌های سربار آژانس مسافرتی و کارگزار ویزای شما می‌باشد. در حال حاضر بحثی که ما داریم این است که 12،000،000 تومان برای خدماتی که بالا به شما گفتم، معقولانه به نظر می‌رسد؟!

حقایق تور اروپا را باید بدانید

تور اروپا معمولا در کشور‌های حوزه شینگن برگزار می‌شود.شما با ویزای شینگن می‌توانید به 26 کشور وارد شوید و هزینه اضافی برای اخذ ویزای مجدد نخواهید داشت. پرفروش ترین تورهای اروپایی مربوط به کشورهای ایتالیا، اسپانیا، فرانسه، هلند، اتریش، چک، مجارستان و سوئیس می‌باشد. پیشنهاد می‌کنم ورودتان به کشورهای ایتالیا، اتریش، اسپانیا و چک باشد. چرا که برای اخذ ویزای این کشورها با چالش روبرو نخواهید بود.بهتر است گروهی به اروپا سفر کنید. چرا که در تورهای گروهی اروپا، شرایط اخذ ویزا راحت تر خواهد بود و حضور تور لیدر در تورهای گروهی، کمک بسیار بزرگی برای شما می‌باشد. راهنمایی در پرداخت هزینه‌ها، کمک برای جابجایی در شهر، شناخت اماکن تفریحی و گردشگری شهر مقصد و برگزاری گشت های شهری از مزایای حضور تور لیدر در تورهای گروهی اروپا می‌باشد.شما باید برای تور اروپا ضمانت نامه بانکی ارائه کنید. ضمانت نامه کاملا به شرایط شما بستگی دارد و مبلغ آن از 60،000،000 تومان تا 70،000،000 تومان متغییر است.

 

تور ارزان اروپا بهترین روش سفر به اروپا

تور ارزان اروپا وجود دارد و یک خیال واهی نیست! برای خرید تور ارزان اروپا فقط باید بهترین زمان سفر به کشور مقصد‌تان را بدانید.دانستن بهترین زمان سفر به اروپا به شما کمک می‌کند که هزینه زیادی برای سفر به اروپا نپردازید.بهترین زمان سفر به اروپا را از نظر خرید، حجم مسافران، آب و هوا و از نظر هزینه ها بررسی کنید و زمان سفر خود را مطابق با این ها انتخاب کنید. تا جایی که می‌توانید هتل خود را در اطراف شهر رزرو کنید تا هزینه کمتری برای اقامت بپردازید. همچنین معمولا پروازهای غیر مستقیم به کشورهای اروپایی هزینه کمتری برای شما خواهد داشت. به هیچ عنوانخودتان برای اخذ ویزا اقدام نکنید. این کار فقط هزینه و زمان شما را (در صورت ریجکتی) تلف می‌کند. در صورتی که شما از کشورهای شینگن ریجکت شوید، تا 6 ماه به هیچ عنوان نمی‌توانید دوباره درخواست خود را ارسال کنید.

و در آخر

حتی الامکان برای خرید تور اروپا، اطلاعات کافی و حتی بیش از حد ممکن کسب کنید.اطلاعاتی که از کارگزاران و آژانس های مسافرتی دریافت می‌کنید، کاملا بررسی کنید و بی گدار به آب نزنید.تعداد کارکنان و محل دفتر آژانس های مسافرتی به هیچ عنوانی تاثیری در اخذ ویزا ندارد. خدمات تور انتخابی تان را بررسی کنید تا در کشور مقصد با مشکلی مواجه نشوید.به هیچ عنوان به دنبال پناهندگی در کشور مقصد نباشید. پناهندگی فقط شرایط را برای مسافران بعدی سخت‌تر خواهد کرد و شما هم به نتیجه ای نمی‌رسید.

 

نظر شما