معاون امور مسکن و ساختمان وزارت راه‌وشهرسازی:

احداث یک میلیون و ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در دستورکار است

۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۲:۴۵:۲۶
کد خبر: ۸۵۷۳۳۸
احداث یک میلیون و ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در دستورکار است
معاون امور مسکن و ساختمان وزارت راه‌وشهرسازی در چهارمین همایش ملی جایگاه مهندسی ترافیک در ساخت‌وساز شهری از ساخت یک میلیون و ۱۰۰ هزار واحد مسکونی با سیاستگذاری و نظارت وزارت راه‌وشهرسازی خبرداد.

به‌ گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «مازیار حسینی»، معاون امور مسکن و ساختمان وزارت راه‌ و شهرسازی، در چهارمین همایش ملی جایگاه مهندسی ترافیک در ساخت‌وساز شهری بر اهمیت رشته مهندسی ترافیک در کشور تأکید کرد و گفت: جامعه مهندسی با ۵۰۰ هزار نفر عضو به عنوان یک تشکل غیردولتی که مهندسان در آن عضویت دارند، می‌تواند به مشکلات ترافیکی شهر و دیگر مباحث نظم بیش‌تری دهد و مسائل ترافیکی و دیگر مسائل شهری را حل‌ و فصل کند.

وی افزود: ما امروز به عنوان مهندس در این نقطه حساس تاریخی کشور، رسالت داریم تا سهم و مسؤولیت خود را در ارتباط با مهندسی کشور و به‌خصوص مهندسی ترافیک ایفا کنیم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اعلام این مطلب که وزارت راه‌وشهرسازی تکمیل و احداث یک میلیون و ۱۰۰ هزار واحد مسکونی را در دستور کار دارد، گفت: طرح اقدام ملی، طرح تکمیل مسکن مهر و طرح مسکن روستایی از جمله طرح‌هایی است که به احداث یک میلیون و ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در کل کشور می‌انجامد و قطعا همه ساخت‌وسازها توسط بخش خصوصی انجام خواهد شد.

وی تأکید کرد: احداث یک میلیون و ۱۰۰ هزار واحد مسکونی که به وسیله بخش خصوصی احداث خواهد شد با نظارت و اختیارات دولت انجام می‌شود و این اختیارات قطعا غیرقابل واگذاری است.

معاون امور مسکن و ساختمان وزارت راه‌وشهرسازی همچنین اعلام کرد: آینده کشور به دست مهندسان ساخته می‌شود و مهندسان در مقاطع تاریخی مختلف ثابت کردند که اعتماد به آنها راهگشا است.

حسینی به تأکید وزیر راه‌وشهرسازی بر توجه ویژه به رشته‌های مهندسی ترافیک، مهندسی نقشه‌برداری و مهندسی تأسیسات اشاره کرد و گفت: آقای مهندس اسلامی درک بسیار مناسبی از مسائل مبتلا‌به مهندسی دارند و به بنده مأموریت دادند تا توجه ویژه به رشته مهندسی ترافیک در نظام مهندسی داشته و آن را تقویت کنیم.

وی اعلام کرد: مهندسی ترافیک نگاه کاهش ریسک و پیشگیری خطرات است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز