از استهلاک تویوتا کرولا مطمئن باشید

۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۷:۳۶:۲۶
کد خبر: ۸۷۴۱۰۲
از استهلاک تویوتا کرولا مطمئن باشید
اگر شما هم متوجه شوید که تویوتا کرولا به عنوان پرفروش‌ترین خودروی دنیا معرفی شده است، به احتمال زیاد به کیفیت ساخت آن ایمان خواهید آورد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، در حقیقت کرولا یکی از خودروهایی است که شما فقط برای سرویس‌های سالانه آن را به تعمیرگاه می‌برید و مطمئن هستید که از لحاظ موتوری دچار مشکل نمی‌شود. اگر چه آمار خرید و فروش تویوتا کرولا در ایران مانند سایر کشورهای دنیا نیست، اما نمی‌توانیم از کیفیت بالای آن چشم‌پوشی کنیم.

در هر صورت کسانی که به فکر خرید تویوتا کرولا هستند، می‌توانند از کیفیت این خودرو اطمینان داشته باشند و در ادامه با ما همراه باشند تا ویژگی‌های این خودرو را بیشتر معرفی کنیم.

 تویوتا کرولا خودرویی با موتور با کیفیت

پیشرانه استفاده شده در تویوتا کرولا دو لیتر حجم دارد، از نوع ۴ سیلندر خطی و ۱۶ سوپاپ است که قادر به تولید ۱۴۳ اسب بخار قدرت و ۱۸۶ نیوتن متر گشتاور است. موتور کرولا کاملاً با گیربکس آن هماهنگ است و شما در سربالایی‌ها هیچ نگرانی در مورد آن نخواهید داشت. موتور استفاده شده در این خودروها فوق العاده با کیفیت است و قطعات آن طول عمر بالایی دارند. مصرف سوخت خودرو هم در حالت ترکیبی 7.3 لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است و می‌توانید اطمینان داشته باشید که تنها برای سرویس‌های سالانه و تعویض روغن به تعمیرگاه می‌روید. مطمئن باشید هیچ وقت در مورد موتور خودرو برای مواد غیر مصرفی دچار مشکل نمی‌شوید.

 بدنه کرولا فوق العاده محکم و مستحکم است

قبل از اینکه وارد جریان خرید تویوتا کرولا شوید توصیه می‌کنیم که حتماً نمای جلو و عقب این خودرو را به خوبی ببینید. طراحی بدنه کرولا کاملاً هجومی و روبه پایین است. این یعنی حتی در صورت برخورد با یک سطح مقطع مهم نیروی تولید شده به طور مناسب بین بدنه و ستونهای کابین خودرو توزیع می‌شود و این از له شدن خودرو جلوگیری می‌کند. نمی‌دانم تا چه اندازه با رانندگی با خودروهای تویوتا آشنایی دارید، اما سیستم هندلینگ تویوتا کرولا فوق‎العاده است و شما در مورد پیچ‌های مختلف نگرانی ندارید. به همین دلیل می‌توانید اطمینان داشته باشید که بدنه کرولا در هیچ شرایطی دچار مشکل نمی‌شود و تنها این رانندگی شماست که ممکن است طول عمر آن را تحت تأثیر قرار دهد.

 تویوتا کرولا ۵ ستاره ایمنی دارد

این یکی دیگر از نقاط قوت و ویژگی‌های برجسته تویوتا کرولا است. بررسی امنیت خودرو نشان می‌دهد که توانایی کسب ۵ ستاره ایمنی از اروپا را داشته و در حال حاضر به عنوان یک خودروی ایمن شناخته می‌شود. برای ترمز خودرو از سیستم ترمز دیسکی خنک شونده ضد قفل ABS و همچنین سیستم توزیع الکتریکی نیرو EBD استفاده شده است. این یعنی خودرو امنیت بالایی دارد و از طرف دیگر تکانه‌های به وجود آمده به صورت ناگهانی به بدنه انتقال داده نمی‌شوند. پس حتی اگر در مسیرهای نامناسب ضربه‌ای از طرف سیستم تعلیق خودرو وارد شود، شما در مورد وارد شدن این ضربه به بدنه نگران نیستید و مطمئن هستید که مشکلی برای خودرو به وجود نمی‌آید.

در برخی قسمت‌ها استفاده از پلاستیک خشک تو ذوق می زند

این احتمالاً یکی از مواردی است که در جریان خرید و فروش تویوتا کرولا برای شما ناامید کننده به نظر می‌رسد. علی‎رغم استفاده از مواد اولیه با کیفیت فوق‎العاده در بدنه خودرو و همچنین استفاده از یک طراحی مدرن و شیک برای آن، برخی از قسمت‌های داخلی چنگی به دل نمی‌زنند. برق قسمت داشبورد و در قسمت کیلومتر شمار خودرو از پلاستیک خشک استفاده شده است. از طرف دیگر سیستم تعلیق کرولا مانند سایر خودروهای تویوتا نیست و کمی خشک‌تر است. این کار شما را در هنگام رانندگی در مسیرهای ناهموار سخت می‌کند. بنابراین ضربه‌های تولید شده به طور مستقیم به بخش‌های پلاستیکی داخل خودرو انتقال داده می‌شوند و باعث سر و صدا می‌شود. این یعنی شما باید بعد از چند سال انتظار داشته باشید که حالت براق نمای داخلی خودرو از بین برود و حالت خط و خش داشته باشد.

در انتها باید این نکته را متذکر شویم که پرداخت قیمت تویوتا کرولا برای شما ناامید کننده نخواهد بود و مطمئن هستید که موتور آن برای چندین سال فعال است. این یعنی اگر شما به عنوان صاحب خودرو بتوانید سرویسهای آن را سر موقع انجام دهید، یا به عنوان یک خریدار بتوانید یک ماشین با کیفیت پیدا کنید، توصیه ما این است که از خرید آن نترسید و خودرو را برای چندین سال نگه دارید.

منبع : ویرلن

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز