آمار تحسین برانگیز دولت در خدمت رسانی به روستاها

۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۱:۳۶:۴۶
کد خبر: ۸۸۹۶۸۱
آمار تحسین برانگیز دولت در خدمت رسانی به روستاها
رئیس جمهور امروز در در مراسم ارائه دستاوردهای دولت در توسعه زیرساخت های روستایی آمار تحسین برانگیزی از خدمت رسانی دولت به روستاها در دولت های یازدهم و دوازدهم ارائه کرد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا، رئیس جمهور، روز دوشنبه در مراسم ارائه دستاوردهای دولت در توسعه زیرساخت های روستایی گفت: از سال 92 تا کنون در هر هفته به 30 روستا آب‌رسانی شده است و این 5 الی 6 برابر بیشتر از دوره قبل از این دولت است. همچنین در این دوره برق‌رسانی به روستاهای بالای 10 خانوار به اتمام رسیده است. ضمن اینکه روند برق‌رسانی به روستاها همچنان ادامه دارد.

دکتر روحانی اضافه کرد: در دوره دولت تدبیر و امید در هر هفته به 47 روستا گازرسانی می‌شود و در 6 سال گذشته به اندازه همه تاریخ گازرسانی به روستاها گازرسانی شده است. همچنین هر هفته 35 کیلومتر راه روستایی، بهسازی می‌شود.

رئیس جمهور خاطر نشان کرد: در دوره دولت تدبیر و امید همچنین در هر هفته 109 روستا تحت پوشش تلفن همراه قرار گرفتند و 98 روستا به شبکه ملی اطلاعات متصل می‌شوند و هر هفته 15 خانه بهداشت در روستاها ایجاد می‌شود و این آمار و ارقام برای کشورمان افتخارآمیز است.

دکتر روحانی خاطر تصریح کرد: اقدامات انجام شده به معنای این نیست که هر کاری لازم بوده برای روستاها انجام شده و همه نیاز روستاها برآورده شده است. بلکه همه اقدامات انجام شده برای این است که روستاها سرپا و توانمند باشند.

رئیس جمهور خاطر نشان کرد: در مجموع اقداماتی که امروز برای روستاها انجام می‌شود، با هدف توسعه روستایی است، لذا دولت در این زمینه معاونت روستایی ایجاد کرد تا روند توسعه روستاها هماهنگ بوده و مردم روستا شرایط بهتری برای زندگی داشته باشند.

دکتر روحانی همچنین توجه به استفاده عشایر به نعمت برق‌ و آب آشامیدنی را مورد تأکید قرار داد و گفت: در این زمینه وزارت نیرو اقداماتی انجام داده و باید اینگونه اقدامات با سرعت بیشتر ادامه یابد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز