صرفه جویی حدود ۳۷ میلیون لیتر بنزین در چهارمحال و بختیاری

۱۳۹۸/۰۶/۲۲ - ۱۱:۲۱:۰۰
کد خبر: ۸۹۷۰۲۴
صرفه جویی حدود ۳۷ میلیون لیتر بنزین در چهارمحال و بختیاری
معادل کل گاز سی ان جی که در چهار محال مصرف شده در منطقه چهارمحال و بختیاری، ۳۷ میلیون لیتر بنزین کمتر مصرف شده و صرفه‌جویی‌ گردیده است.

به گزارش برنا از  شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری، مدیر منطقه ضمن بیان این خبر گفت: در پنج ماهه ابتدای سال جاری، مقدار ۳۷ میلیون و ۱۴هزار و ۶۱۳ متر مکعب گاز طبیعی فشرده سی‌ان‌جی در مجاری عرضه این سوخت در استان، به متقاضیان سوخت پاک عرضه شده است که به ازای همین مقدار گاز طبیعی سی‌ان‌جی در این بازه زمانی، حدود ۳۷ میلیون لیتر بنزین در چهارمحال و بختیاری صرفه‌جویی شده است.

جعفر سالاری نسب افزود: با انجام بازدیدهای ادواری از جایگاه‌های عرضه سوخت سی‌ان‌جی، مطابق با چک لیست‌های سازمان استاندارد، رعایت موارد ایمنی و الزامات استاندارد و عملیات این جایگاه‌ها، توسط کارشناسان شرکت ملی پخش نفتی، عملکرد جایگاهای عرضه کننده سوخت سی‌ان‌جی در ارائه خدمات با کیفیت، مورد پایش قرار می‌گیرد.

سالاری نسب تأکید کرد مالکان خودرو، کنترل‌های دوره‌ای مخزن سی‌ان‌جی خودرو و تعمیرات مربوطه را حتماً در کارگاه‌های مجاز انجام داده و از هرگونه دست‌کاری غیر مجاز بر روی مخزن خودرو خودداری نمایند. همچنین دستورالعمل‌های هنگام سوختگیری اعم از پیاده شدن سرنشین خودرو و سایر موارد را جدی بگیرند.

نظر شما