در این گزارش می‌خوانید؛

همه چیزدر ارتباط با اتوبوس های اسکانیا

۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۱۴:۲۵:۲۵
کد خبر: ۹۰۹۵۷۳
همه چیزدر ارتباط با اتوبوس های اسکانیا
این روزها اتوبوس ها با برندهای مختلفی مسافران را جابجا می کنند، که در این میان به جرعت می توان گفت که اتوبوس های اسکانیا، بازار خودروهای حمل و نقل مسافربری را در دست دارند. دلیل آن هم مشخص است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، اتوبوس های اسکانیا در ایران ویژه ترین خط های مونتاژ را دارند. اتوبوس های اسکانیا نسبت به سایز برندهای مسافربری، پر رنگ تر هستند و همیشه در پایانه ها حضور دارند. به همین دلیل ما قصد داریم تا به بررسی آن ها بپردازیم.

طراحی داخلی و سفری راحت

این که هوا سرد است یا گرم بیرون از اتوبوس هوا طوفانی باشد با اینکه برف ببارد فرقی نمی کند!‌  سفر با اتوبوس های اسکانیا بسیار راحت و لذت بخش است چراکه طراحی داخلی این اتوبوس ها با کیفیت هستند. این اتوبوس ها با بهترین چیدمان طراحی شده اند و دارای عایق های عالی و تهویه برای جلوگیری از سرما و همینطور گرما هستند. راه های زیادی برای تهیه بلیط اتوبوس وجود دارد که یکی از آن ها رویال سفر است.

این اتوبوس ها موجب مسرت و راحتی مسافران شده و با طراحی جالب شان، امکانات خوبی برای مسافران دارند.  اتوبوس های اسکانیا ظاهری زیبا و قدرتمند دارند و برای مسافت های بین شهری بی نظیر هستند. این اتوبوس ها خدمات خوبی را در طول مسافت های مختلف به مسافران ارائه می دهند.

لذت بردن  از طبیعت در حین سفر با اتوبوس های اسکانیا

همانطور که گفتیم سال اتوبوس های اسکانیا بسیار راحت و شیک طراحی شده است و بههمنی خاطر مسافر می تواند در حین راحتی از فضای بیرونی مسیر و رد شدن از دل طبیعت و جاده های ایران لذت ببرد. اتوبوس های اسکانیا برخلاف دیگر اتوبوس ها هیچ سر و صدایی ندارند و دارای عایق خیلی محکمی هستند که از ورود صدا به داخل جلوگیری می کند. جالب است بدانید که امکان سفرهای خارجی مثل سفر زمینی به ارمنستان با اتوبوس های vip نیز وجود دارد.

حاشیه‌نویسی 2019-10-09 152112

داشتن صندلی هایی راحت برای استراحت

صندلی های اسکانیا به گونه لی طراحی شده اند که بسیار عریض راحت هستند و همین باعث می شود تا مسافر احساس راحتی بیشتری بر روی آن داشته باشد، چراکه از راحتی بیشتری برخوردار هستند. البته امکانات اتوبوس های اسکانیا بستگی به خرید بلیط شما دارد. اینکه بلیط خود را از چه دفتر خدماتی تهیه می کنید بسیار مهم است. به شما پیشنهاد می کنیم که با خرید بلیط اتوبوس مستر بلیط تجربه سفری لذت بخش و راحت را داشته باشید. صندلی های اسکانیا معمولا تاشو هستند و به حالت نیمه تخت خواب شو در می آیند که برای مسافرت های کوتاه و مسافت هایی که در طول یک شب طول می کشند بسیار مناسب هستند. البته اگر اتوبوس های اسکانیای وی ای پی را انتخاب کنید این صندلی ها به تخت خوابی کامل برای استراحت تبدیل می شوند.

دارای سیستم تهویه مطبوع

جریان هوای مطبوع آن هم در هنگامی که عده زیادی در یک مکان به خصوص حضور دارند، از مهم ترین امکاناتی است که وجودش الزامیست. برای اکثر مسافرانی که با اتوبوس سفر می کنند جریان هوا آن هم در وسایل نقلیه اهمیت زیادی دارد. نکته قابل توجه در اتوبوس های اسکانیا، وجود سیستم تهویه هوا است. با این سیستم هوای اتوبوس، هوایی مطلوب و تمیز است. 

دارای سیستم گرمایشی و سرمایشی

یکی از مهم ترین ویژگی اتوبوس های اسکانیا، که سیر و سفر را برای شما راحت تر می کند، وجود سیستم های گرمایشی و سرمایشی است که بر روی سر هر مسافر یعنی بر روی سقف نصب شده و قابلیت تنظیم را دارد.

دارای مانیتور

اگر در حین مسافرت همسفر ندارید و حوصله تان به شدت سر رفته جای نگرانی نیست. اتوبوس های اسکانیا البته از نوع VIP اش برای هر صندلی یک مانیتور طراحی کرده اند تا مسافران با خیالی آسوده به تماشای فیلم بپردازند.

این ویژگی در ایران فقط توسط اتوبوس های وی ای پی اسکانیا و و ولوو عرضه می شود. در اتوبوس های اسکانیا صندلی ها با مانتورهای شخصی طراحی شده اند و بر روی هر کدام تعدادی موسیقی، بازی و فیلم های سرگرم کننده برای مسافرین عرضه شده است که به صورت پیش فزض هستند. در این اتوبوس ها مانیتور در پشت هر صندلی قرار دارند و در ردیف اول مانیتور بر روی میز قسمت جلوی صندلی ها قرار گرفته است. شما در هر قسمتی از اتوبوس که بنشینید، می توانید از این اماکانت جذاب استفاده کنید. این ویژگی در حالی است که اکثر اتوبوس های معمولی تنها دو مانیتور در قسمت بالا یعنی سقف اتوبوس قرار می دهند! بنابراین اگر مایل هستید تا سفری با کیفیت تجربه کنید انتخاب با خودتان است! 

مجهز به پریز برق برای شارژ موبایل و دیگر وسایل

اتوبوس های اسکانیای جدید که وی آی پی هستند قابلیت های منحصر به فرد زیادی دارند که باعث راحتی هر چه بیشتر مسافران در طول مسیر می شوند. یکی از همین امکانات ویژه پریزهای برق با قابلیت 220 ولت است که در کنار هر صندلی قرار دارد.  اگر در طول سفر با مشکل کمبود شارژ مواجه شوید دیگر خیال تان از بابت این تجهیزات الکتریکی راحت است.

نظر شما